streets-of-rage-4
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Streets of Rage 4 مشخص شد

یحیی رحیمی 30 فروردین 1399 بدون دیدگاه
739 بازدید

فرانچایز Streets of Rage یکی از نوستالژیک ترین بازی های کودکی ماست. استودیو Developers Dotemu تصمیم گرفت تا نسخه جدید این بازی را بسازد و حالا یک تریلر جدید را از بازی Streets of Rage 4 منتشر کرده است که تاریخ عرضه این بازی را برای پلتفرم های PS4، Xbox One و PC را به اشتراک گذاشته است.

با توجه به تریلر منتشر شده باید گفت که بازی روز 30 آوریل میلادی یا 11 اردیبهشت با قیمت 25 دلار در دسترس خواهد بود. این تریلر همچنین وجود یک بخش مولتی پلیر را به نام Battle Mode را هم تایید می کند که طرفداران نسخه های دوم و سوم این فرانچایز با آن آشنا هستند. در این بخش 8 محیط کلی برای بازی خواهید داشت و در کنار آن نیز مودهای مختلف دیگری چون Versus و Team modes قرار دارند که یک تجربه فوق العاده پدید آورده اند.

مدتی پیش توسعه دهندگان بازی در گفتگویی طولانی شرکت کرده بودند و در مورد بخش های مختلف بازی Streets of Rage 4 صحبت کرده اند. با توجه به آن‌ها، حتی صحبت هایی از آن بوده است که بازی به شکلی جدید و سه بعدی ساخته شود اما همان حالت دو بعدی و بازگردادندن شخصیت های قدیمی به بازی بیشتر به مذاق توسعه دهندگان خوش آمده است. Cyrille Lagarigue در این مورد گفته است:

بعد از 25 سال، بهتر است که به نسخه اورجینال بچسپیم تا اینکه ظاهری مدرن به آن بدهیم، زیرا که ما در مورد برگردادن شخصیت ها و داستان صحبت می کنیم. مهم است که همان حس قدیمی را ارایه دهیم و در نتیجه شروع به ساخت یک بازی مشابه نسخه اولیه کردیم و سعی کردیم که بازی مشابه نسخه کلاسیک باشد. البته در آخر یک سری چیزها اضافه کردیم که به هسته اصلی فرانچایز ضربه نمی زند.

در ادامه مصاحبه گفته شده است که این بازی بین 3 تا 5 ساعت گیم پلی دارد و همچنین موسیقی های دلنشین قدیمی نیز دوباره در بازی به کار رفته اند. با این حساب روز 11 اردیبهشت، شاهد عرضه بازی Streets of Rage 4 خواهیم بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.