پارسی گیم

دانلود بازی Fort Triumph برای PC

پارسی گیم 29 فروردین 1399 بدون دیدگاه
4,519 بازدید

دانلود بازی Fort Triumph برای کامپیوتر

بازی Fort Triumph از جدیدترین ساخته‌های استودیو CookieByte Entertainment است که ما را به سفری اعجاب‌انگیز در دنیای جهان‌گستر خود با گیم پلی نوبتی می‌برد. این بازی ماجراجویی خودش را در سال 2018 و تحت حالت دسترسی اولیه شروع کرد و آرام توانست خودش را به مرحله انتشار نزدیک کند. با دنیای فانتزی خود و همچنین گیم پلی که تماماً بو و مزه وارکرفت می‌دهد، Fort Triumph می‌تواند ساعت‌ها شمارا پای خود نگه دارد و با افسون داستان خود، زمان را از یاد شما ببرد.

بازی Fort Triumph درواقع یک عنوان فانتزی چالشی است که به‌صورت نوبتی دنبال می‌شود و مرگ دائمی از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است. باید یک گروه از قهرمانان با توانایی‌های اعجاب‌انگیز را در طول یک داستان فانتزی و جذاب پیش ببرید. درواقع شما با انسان‌ها، اسکلت‌های ترسناک، گوبلین ها و عنکبوت‌های عظیم و البته دیگر موجودات ترسناک روبه‌رو هستید. داستان بازی روی یک نقشه بزرگ دنبال می‌شود که به شما اجازه گشتن و انجام دادن مراحل مختلف را می‌دهد. در طول بازی دشمنان مختلفی برای کشتن و البته قرارگاه‌های مختلفی برای تسخیر دارید. درواقع شما کنترل یک قلعه را در دست دارید که هر بار باید آن را گسترش دهید و دروازه‌هایش را به روی افراد بیشتری بازکنید. در این دنیای بی‌کران اما دشمنانی حاضر هستند که به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهند شما به قلمرو خود اضافه کنید و برای همین باید وارد فاز مبارزه شوید.

تعدادی از بازیکنان از گیم پلی نوبتی شاکی هستند اما بازی Fort Triumph با الهام از سبک سری XCOM یک تجربه سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد. علاوه بر اینکه باید به فکر حرکت بعدی خود و حریف باشید، توسعه‌دهنده یک بعد بامزه نیز به آن بخشیده است و در طول بازی حسابی خواهید خندید و خبری از تجربه خشن و ترسناک نیست. جدا از توانایی‌های نیروها، محیط بازی نیز سرشار از عجایب و دشمنان مختلف است که حسابی شمارا به چالش خواهند انداخت و البته کار منطقی و درست نیز کشتن آن‌ها خواهد بود. روش‌های مختلفی برای کشتن دارید و حتی می‌توانید با استفاده از دشمن نیز به بقیه ضربه بزنید. در طول بازی باید حواستان به ساختمان‌ها و منابع مختلف نیز باشد و به‌نوعی مدیریت آن‌ها را نیز بر عهده‌دارید و تنها فکر به مبارزه نیست که شمارا در آخر یک برنده واقعی خواهد کرد.

بخش مولتی پلیر نیز در نظر گرفته‌شده است و می‌توانید مستقیماً وارد بازی شوید و در مقابل حریفان دیگری به رقابت بپردازید. فردی که بتواند همه را از دور خارج کند و کل نقشه را از آن خود کند، برنده از میدان خارج خواهد شد. نیروها نیز مانند بازی Dota 2 در طول زمان پیشرفت خواهند کرد و البته مرگ آن‌ها نیز برعکس چیزی که فکر می‌کنید یک اتفاق خوشایند است. منتقدان حسابی از Fort Triumph تعریف کرده‌اند و تجربه این بازی قطعاً شمارا به دنیایی دیگر خواهد برد. در این سبک نگاهی به XCOM 2 و The Banner Saga 3 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Fort Triumph با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+ (64bit)
Processor: Intel I3 4160 processor or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 630 or Equivalent
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: DX10 with Shader 4.0 support required.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit)
Processor: Intel i7 4770 processor or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7850 or better
DirectX: Version 12
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: DX10 with Shader 4.0 support required.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fort Triumph is a challenging fantasy turn-based tactics game where permanent death is a possibility at any moment. How’s that for pressure? Lead a band of heroes with different skill sets through a witty, parody fantasy plot. Missions with various objectives are waiting for you on tiled procedural maps—whether in story mode or skirmish, prepare yourself for a grand adventure.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.