gamescom
یحیی رحیمی

برگزاری رویداد Gamescom 2020 به طور رسمی لغو شد

یحیی رحیمی 29 فروردین 1399 بدون دیدگاه
490 بازدید

رویداد Gamescom از بزرگ ترین نمایشگاه های بازی است که هر ساله در کشور آلمان برگزار می شود و کمپانی های مختلف بازی سازی را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند. پاندمی ویروس کرونا باعث شد که رویدادهای مختلفی دچار تغییر و لغو شوند اما از جایی که گیمزکام در ماه اوت برگزار می شود، به نوعی از موج کرونا خود را مصون نگه داشته بود و حالا برگزار کنندگان تصمیم به لغو آن گرفته اند.

به تازگی دولت آلمان از ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داده است و بر اساس آن تا روز 31 اوت میلادی، کسب و کارها مختلف با احتیاط ادامه خواهند داد و البته اجازه هیچ گونه تجمعی نیز در سطح کشور وجود ندارد. از آن جایی که Gamescom 2020 نیز بین روزهای 25 تا 29 اوت میلادی برگزار می شود، با توجه به قانون لغو شده است.

Gamescom رویدادی بسیار مهم برای صنعت بازی های ویدیویی است و همین سال گذشته حدود 370 هزار نفر شرکت کننده داشت و بعید به نظر می رسد که بتوان اجتماعی بزرگ تر این نمایشگاه را در سطح اروپا پیدا کرد. موسسه برگزاری نمایشگاه به طور رسمی برگزاری این نمایشگاه را لغو کرده است و در نتیجه رویداد امسال که در شهر کلن آلمان قرار بود برگزار شود به طور کامل لغو شده بود. موسسه برگزاری در این مورد گفته است که:

ما در حال کار روی یک رویداد دیجیتالی هستیم. این یکی از بزرگ ترین رویدادهای بازی در طول سال است و باید امسال نیز حتما برگزار شود. امسال نیز در ماه اوت جشنواره ای بهترین بازی ها به همراه میلیون ها گیمر در سراسر جهان خواهیم داشت. تازه امسال به صورت دیجیتالی مهمان شما هستیم و باید گفت که گیمزگام امسال هم به عنوان قلب گیمینگ به کار خود ادامه خواهد داد.

قرار است اطلاعات بیشتری در هفته های آینده به دست ما برسد. به هر حال نمایشگاه فیزیکی امسال برگزار نخواهد شد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.