chuwi-aerobox-xbox-one-s-generacionxbox
یحیی رحیمی

استفاده از مادربرد Xbox One S در ساخت مینی PC جدید Chuwi

یحیی رحیمی 28 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,004 بازدید

کمپانی Chuwi ماه گذشته از یک مینی پی سی جذاب به نام AeroBox رونمایی کرد که یک محصول فوق العاده برای مصارف خانگی است. اخیرا سخنگوی این کمپانی در گفتگو با TechRadar اعتراف کرده است که این دستگاه جدید دقیقا از مادربرد استفاده شده در Xbox One S بهره می برد.

AMD معمولا پردازنده های خاصی برای مشتریان خود می سازد و حتی اسم مدل آن‌ها را نیز منتشر نمی کند. کنسول Xbox One نیز یکی از مثال های این امر است که توسط قطعات AMD ساخته شده است. هر چند که تمام چشم ها روی کنسول جدید Xbox Series X است، این مینی رایانه جدید چووی است که جنجال زیادی به پا کرده است.

در مورد Xbox One S باید گفت که این کنسول از یک پردازنده 8 هسته ای استفاده می کرد که فرکانس 1.75 گیگاهرتز را به عمل می آورد. در مورد گرافیک نیز باید گفت که 768 واحد گرافیکی با فرکانس 914 مگاهرتز در حال کار بودند تا 1404 GFLOPS را به ارمغان آورند.

Chuwi

حالا Chuwi گفته است که دستگاه AeroBox از پردازنده AMD A9-9820 استفاده می کند که فرکانس 2.35 گیگاهرتز را ارایه می دهد. همچنین خنک کننده قوی تری نسبت به کنسول مایکروسافت در نظر گرفته شده است که اجازه می دهد تا دستگاه با سرعت کلاک بالاتری کار کند. کارت گرافیک Radeon R7 350 نیز در این مینی رایانه به کار رفته است که البته به اندازه کارت گرافیک موجود در One S قدرتمند نیست.

این محصول با توجه به سرعت بالای پردازنده برای مصارف خانگی و اداری مناسب است و چندان به درد بازی نمی خورد. برای نمونه کنسول Xbox One S در تست سخت افزاری، 46.6 درصد بهتر از این مینی رایانه عمل کرده است. قرار است این دستگاه ابتدا در ژاپن منتشر شود و هنوز قیمت و تاریخ عرضه اش مشخص نیست. نظر شما چیست؟

منبع: Toms Hardware

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.