Games-With-Gold-March-2019
یحیی رحیمی

مایکروسافت بازی های رایگان ماه مارس سرویس Xbox Live Gold را معرفی کرد

یحیی رحیمی 9 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,481 بازدید

تنها چند روز تا شروع ماه مارسی میلادی مانده است و مایکروسافت نیز به این منظور بازی های رایگان ماه بعدی سرویس Xbox Live Gold را معرفی کرده است. مانند همیشه چهار بازی انتخاب شده اند و تک تک به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اولین آن‌ها Adventure Time: Pirates of the Enchiridion نام دارد که تمام ماه آینده در دسترس دانلود خواهد بود و البته دومین آن‌ها یک عنوان مخصوص کنسول Xbox One به نام Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 است که از تاریخ 16 مارس میلادی تا 15 آوریل در دسترس دانلود خواهد بود.
EA نیز اخیرا از برنامه های خود برای انتشار نسخه سوم این بازی در سال جاری خبر داده است و در نتیجه Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 ارزش امتحان کردن را دارد. اما همیشه 2 عنوان قدیمی تر نیز در دسته بازی Xbox Live Gold قرار دارند. اولی شوتر جذاب Star Wars Republic Commando است که از اول ماه تا پانزدهم در دسترس دانلود خواهد بود.

شاید اسم این بازی را نشنیده باشید اما باید بگوییم که بهترین نسخه در سری Star Wars است. این عنوان برای کنسول Xbox 360 در دسترس است و البته دارندگان Xbox One نیز می توانند از آن لذت ببرند. آخرین بازی ماه مارس سرویس Xbox Live Gold نیز Metal Gear Rising نام دارد که از 16 مارس به بعد در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر این بازی را امتحان نکرده اید و خود را یک طرفدار Metal Gear می نامید، به خودتان لطف کنید و این بازی را ماه بعدی دانلود کنید.

در کل می توان گفت که ماه بسیار خوبی در انتظار کاربران Xbox است و اخیرا نیز تخفیف های فوق العاده خوبی برای خرید بازی در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می توان به Watchdogs 2، Far Cry 5 و Assassin’s Creed Odyssey اشاره کرد که تا 50 درصد تخفیف خورده اند. لیست تخفیف این بازی ها بسیار بلند است و اگر می خواهید از تمامی آن‌ها با خبر شوید، می توانید این لینک را مشاهده کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.