xbox-series-x
یحیی رحیمی

مايكروسافت دو رويداد ديجيتالي براي معرفي كامل Xbox Series X در نظر گرفته است

یحیی رحیمی 27 فروردین 1399 بدون دیدگاه
331 بازدید

در حالي كه نسل بعدي كنسول هاي بازي آخر سال جاري ميلادي به بازار عرضه خواهند شد، روند انتشار اطلاعات در مورد اين سخت افزارهاي جديد تند تر شده است. مايكروسافت ظاهر اوليه و مشخصات فني كنسول Xbox Series X‌ را به ما نشان داده است و حالا قرار است اطلاعات تازه اي به زودي در دو رويداد ديجيتالي منتشر شود.

يكي از افشاكنندگان خبرها و اطلاعات پیرامون Xbox به نام Timdog در حساب توییتر خود از برگزاری دو رویداد دیجیتالی با محوریت معرفی بیشتر کنسول Xbox Series X در 2 تا سه ماه آینده پرده برداشته است. بر اساس صحبت او، یک قسمت جدید از برنامه Inside Xbox برای ماه ژوئن میلادی در نظر گرفته شده اما قبلا از آن شاهد یک مراسم دیگر خواهیم بود که این دفعه در ماه مه میلادی و زودتر از چیزی که فکر می کنیم پخش خواهد شد.

بر اساس گفته این فرد، مایکروسافت قرار است در مورد جنبه های مختلفی از کنسول Xbox Series X صحبت کند و همچنین اطلاعاتی از نسخه ضعیف تر و ارزان تر این کنسول با کد رمز Lockhart را به اشتراک بگذارد. مدت ها پیش گفته شد که مایکروسافت یک کنسول ارزان تر را نیز در کنار کنسول اصلی به بازار ارایه خواهد کرد.

رویداد دیجیتالی ماه ژوئن، دقیقا مطابق با زمان برگزاری هر سال رویداد E3 است. مایکروسافت ماه پیش تایید کرد که حتما یک رویداد دیجیتالی با محوریت E3 برگزار خواهد شد و ممکن است این دقیقا چیزی باشد که مایکروسافت در مورد آن صحبت کرده است. به هر حال این اطلاعات توسط یک حساب تایید نشده منتشر شده اند و باید منتظر تایید رسمی آن‌ها از جانب خود مایکروسافت بمانیم. هر چند که اگر این خبر درست باشد، به زودی اطلاعات کامل را دریافت خواهیم کرد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.