crysis
یحیی رحیمی

استودیو Crytek به دنبال توسعه دهندگان جدید می گردد: بازسازی Crysis ؟

یحیی رحیمی 27 فروردین 1399 بدون دیدگاه
434 بازدید

این هفته ها برای استودیو Crytek و طرفداران آو جذاب بوده است. همان طور که می دانید قرار است قابلیت کراس پلی به بازی Hunt: Showdown اضافه شود و همچنین خبرهایی در مورد سری بازی Crysis نیز در گردش بوده است. حالا آگهی استخدامی جدید حاکی از توسعه یک بازی جدید و درجه یک است.

آگهی استخدامی جدید روی وب سایت خود استودیو قرار داده شده است. بر اساس این آگهی، نیاز به یک مدیر فنی در ساخت یک بازی AAA معرفی نشده وجود دارد و باید گفت که هیچ اطلاعات دیگری غیز این گفته در دسترس نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. در سوی دیگر حساب توییتر بازی Crysis نیز فعال شده است و دنبال کنندگان بیشتری دریافت کرده است. در توییت جدید این حساب کاربری، یک دیالوگ از بازی اول به اشتراک گذاشته شده است و هیچ توضیحی در این مورد بیان نشده است. مدتی پیش EA گفته بود که به زودی ریمستر و بازی سازی یک فرانچایز قدیمی و مشهور را خواهیم دید و ممکن است این صحبت به معنی بازگشت فرانچایز Crisis باشد.

اولین نسخه از این بازی در سال 2007 روانه بازار شد و توانست با گرافیک خیره کننده و داستان دلنشینش طرفداران بسیار زیادی به خود جذب کند. بدون شک بازی Crysis یکی از زیباترین ها از لحاظ گرافیکی بود و حتی از این مورد در آگهی های تبلیغاتی بازی نیز استفاده می شد. بازسازی این بازی که چنین گرافیک خیره کننده ای داشت چندان راحت نیست.

هر چند که آگهی استخدامی جدید از یک بازی معرفی نشده خبر می دهد و ممکن است شاهد یک نسخه جدید از باشیم و قطعا ارایه یک بازی تازه از نسخه های ریمستر شده طرفدار بسیار بیشتری دارد. با توجه به اینکه بازی Hunt: Showdown هفته آینده از حالت دسترسی اولیه خارج می شود، استودیو زمان کافی برای کار روی بازی بعدی خواهد داشت. نظر شما چیست؟

منبع:‌DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.