xcom-chimera-squad-interview-sequel-expansion
یحیی رحیمی

بازی XCOM: Chimera Squad معرفی شد: انتشار در هفته آینده

یحیی رحیمی 27 فروردین 1399 بدون دیدگاه
520 بازدید

استودیو Firaxis امروز به طور غافل گیرانه از بازی جدید سری XCOM پرده برداشت. کسی انتظار نداشت که در این موقع یک بازی جدید را از این سری شاهد باشیم. این نسخه جدید XCOM: Chimera Squad نام دارد و نکته جالب آن است که هفته آینده در دسترس کاربران استیم قرار خواهد گرفت.

این بازی دقیقا مشابه عنوان های قبلی این سری است اما تغییراتی در دل آن پدید آمده است. XCOM: Chimera Squad دقیقا پنج سال بعد از اتفاقات XCOM 2 روایت می شود. فرازمینی ها که کل کره زمین را گرفته بودند تحت تشکیل یک مقاومت در مقابل آن‌ها، به نقطه اولیه خود بازگشتند. حالا در این بازی هر دو انسان ها و فرازمینی ها کنار هم دیگر به طور مسالمت آمیز زندگی می کند.

زمین بسیار تغییر کرده است و حالا باید نقش یک پلیس را ایفا کنید که جلوی جرم و جنایت را میان انسان ها و فرازمینی ها می گیرد. این گروه Chimera Squad نام دارد و به کارش کاملا وارد است. همان طور که می توانید حدس بزنید، این دفعه نه تنها کنترل انسان ها روی دوش شماست، بلکه می توانید فرازمینی ها را نیز کنترل کنید. هر بار برای برخورد با خشونت در شهر به منطقه ای خواهید رفت و باید در این حین نیروهای خود را وارد عمل کنید و قضیه را پیگیری کنید.

نیروهای مختلفی چون مامورهای مخفی نیز در بازی وجود دارد و هر بار نیز باید تصمیم بگیرید که چطور وارد عمل شوید. تغییر دیگر نیز در زمینه گیم پلی ایجاد شده است. قبلا این طور بود که هر فرد در نوبت خودش کارهایی انجام می داد و تقریبا تجربه ای مانند شطرنج داشتیم حالا روند بازی سرعت بخشیده شده است و جذاب تر شده است.

بازی XCOM: Chimera Squad در حال حاضر روی استیم با قیمت 10 دلار برای پیش خرید در دسترس است و قیمت آن در حین عرضه به 20 دلار خواهد رسید. می توانید روز 24 آوریل یا 5 اردیبهشت بازی را دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.