the crew 2
یحیی رحیمی

تجربه بازي The Crew 2 براي مدت محدودي مجاني شد

یحیی رحیمی 23 فروردین 1399 بدون دیدگاه
915 بازدید

همان طور كه شايد خبر داشته باشيد، عيد پاک مسیحی ها فرا رسیده است و هر ساله یک سری تخفیف ها به این مناسبت ارایه می شود. امسال یوبی‌سافت نیز تجربه یکی از بازی های مسابقه ای خود را به مدت چند روز مجانی کرده است. بازی The Crew 2 تا روز 13 آوریل میلادی یعنی دوشنبه به صورت رایگان در دسترس است البته به صورت دائمی به حساب شما اضافه نخواهد شد و تنها برای چند روز می توانید از مسابقات آن استفاده کنید.

بازی The Crew 2 یک بازی مسابقه‌ای جهان باز است. شما قرار است زمین، آسمان و دریا را با سرعت بی‌نظیر خود تجربه کنید. بازی توسط Ivory Tower ساخته و شرکت Ubisoft آن را برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز، در 29 ام ژوئن 2018 منتشر کرده است. این بازی قسمت دوم The Crew است که در سال 2014 منتشر شده است. تمامی آمریکا پیست مسابقه ی شما است! ماشین، موتور، قایق و هواپیما همه در اختیار شما قرار داده‌شده تا قهرمان شمارهٔ یک، کل فصل شوید!

مانند قسمت قبلی، The Crew 2 نیز همان سبک مسابقه‌ای را دنبال می‌کند. بازیکن کنترل یک مسابقه‌دهنده ناشناس را به دست می‌گیرد، کسی در کارهای مختلف تمام تلاشش را می‌کند تا تبدیل به فردی موفق شود. به‌جز پیست‌ها مسابقه‌ای که به‌طور مشخص در نقشه وجود دارند، امکان مسابقه دادن در کل شهرهای آمریکا به‌صورت آزادانه نیز وجود دارد. علاوه بر ماشین‌های حرفه‌ای و شیک، موتور، هواپیما و قایق‌های موتوری مختلفی در بازی دیده می‌شود. هرکدام از وسایل از فیزیک خاص خود برخوردار است، این یعنی با کنترل هر وسیله گیم پلی بازی تغییر خواهد کرد.

در صورتی که بعد از این زمان تعیین شده مایل به خرید بازی باشید، یک تخفیف 75 درصدی نیز در نظر گرفته شده است و بعید به نظر می رسد که بتوانید این بازی را با چنین قیمتی پیدا کنید. اگر مایل به تجربه این بازی هستید، از این لینک می توانید ثبت نام کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.