silent hill
یحیی رحیمی

شایعه ای جدید در مورد نسخه جدید Silent Hill منتشر شد: بازی انحصاری PS5

یحیی رحیمی 22 فروردین 1399 بدون دیدگاه
561 بازدید

هفته هاست که شایعات مختلفی در مورد فرانچایز ترسناک Silent Hill دریافت می کنیم. بر اساس این شایعات کونامی و سونی دست به دست هم داده اند و یک نسخه جدید از این سری را با همکاری هیدئو کوجیما تولید خواهند کرد. این شایعه آنقدر گسترش یافت که در آخر خود کونامی آن را قبل از گسترش بیشتر شایعه به طور کامل و رسمی رد کرد. این شرکت ژاپنی تمام این شایعات را بی اساس خواند.

برخلاف رد شایعات، یک شایعه جدید توسط فردی به نام KatharsisT در وب سایت ResetERA منتشر شده است. او گفته است که ساخت بازی Silent Hill ادامه پیدا کرده است و حتی یک سری از توسعه دهندگان قدیمی بازی نیز به تیم توسعه اضافه شده اند. او حتی اسامی چون کارگردان کیچیرو تویاما و همچنین ماشیرو ایتو که طراحی بازی است را اعلام کرده است. او در ادامه گفته است که این بازی یک تلاش گروهی میان سونی و کونامی است و در ماه های آینده نیز شاهد معرفی بازی خواهیم بود.

این فرد ادعا کرده است که نسخه جدید Silent Hill یک بازی انحصاری کنسول PS5 خواهد بود. KatharsisT یک اسم جدید در زمینه اشاعه شایعات بازی است اما ادمین های وب سایت، اطلاعات منتشر شده توسط او را تایید کرده اند. باید گفت که با وجود رد شایعات توسط کونامی، همه چیز را با دید شک و تردید نگاه کنید. در سوی دیگر یکی از طراحان کتاب های مانگا نیز یک سری تصاویر مرتبط با این بازی را منتشر کرده است.

از سال 200 تا به حال، نسخه های مختلفی از فرانچایز Silent Hill منتشر شده است و در آخر با توجه به جدایی کوجیما از کونامی، همه چیز کنار گذاشته شد. طرفداران مدت هاست به دنبال ادامه این بازی هستند و باید دید که در آخرچه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.