cyberpunk-wallpaper
یحیی رحیمی

اطلاعات جدید از Cyberpunk 2077: از DLC ها تا زمان عرضه و آپدیت روز اول

یحیی رحیمی 22 فروردین 1399 بدون دیدگاه
747 بازدید

پاندمی ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از بخش های دنیا شده است. کنفرانس ها کنسل شده اند و البته که عرضه بازی ها و آپدیت های آن‌ها نیز یک به یک در حال تاخیر خوردن هستند. در این میان تغییری در زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 پیش نیامده است و قرار است بازی در همان اعلام شده منتشر شود. به تازگی اطلاعاتی از بسته های الحاقی و آپدیت روز اول بازی نیز منتشر شده است.

مدیر استودیو CD Projekt RED در کنفرانس سرمایه گذاران در مورد زمان عرضه بازی گفته است: « هیچ گونه کمبودی در زمینه ابزارهای توسعه وجود ندارد. ما هفته هاست که در حال دورکاری هستیم و نتایج نشان می دهند که می توانیم کار خود را به این شکل و بدون مانع انجام دهیم. برنامه های ما تغیری نکرده اند. ما در ماه سپتامبر Cyberpunk را منتشر خواهیم کرد»

Adam Kicinski همچنین در ادامه از محتوای بعد از انتشار بازی Cyberpunk 2077 هم صحبت کرده است. او گفته است که DLC های این بازی از عنوان The Witcher 3 کمتر نخواهد بود و در این حیث شاهد یک مشابهت خواهیم بود. قرار است مانندWticher 3 شاهد معرفی بسته های الحاقی قبل از عرضه خود بازی باشیم. بازی Witcher 3 محتوای بعد از انتشار بسیار غنی داشت و شاهد DLC هایی چون Hearts of Stone و Blood and Wine بودیم. کیچینسکی در ادامه از موفقیت این بازی نیز حسابی تعریف کرده است:

EUEXSCOM-2017-ADAM-KICINSKما فوق العاده از محبوبیت The Witcher 3 خوشحال هستیم و به خصوص اینکه بازی درهفته های آینده 5 سالگی خود را جشن خواهد گرفت. ما در ماه اکتبر با عرضه بازی روی Switch طرفداران بیشتری کسب کردیم و حالا GWENT نیز روی موبایل ها در دسترس است. فروش بالای این سری باعث شد که میزان درآمد ما نسبت به سال گذشته حدود 34 درصد بالا رود.

در ادامه مدیر بخش تجاری استودیو به نام مایکل نواکفسکی از چالش های پیش آمده برای استودیو و احتمال انتشار آپدیت روز اول گفته است:

یک سری مشکلات در زمینه ضبط صدای بعضی بازیگران وجود دارد. ما بخش بزرگی از صدا را تکمیل کرده ایم اما یک سری جلسات باقی مانده اند که در آخر آن را به صورت یک فایل جداگانه در روز اول انتشار دریافت خواهید کرد. همه چیز به خوبی پیش می رود و ما چندان از وضعیت پیش آمده تاثیر نگرفته ایم.

با توجه به این صحبت ها بازی Cyberpunk 2077 همان روز 17 سپتامبر عرضه خواهد شد. نسخه پیش خرید بازی حالا 10 دلار ارزان شده است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.