Resident Evil 3 Raccoon City Demo
یحیی رحیمی

چارت پرفروش‌ترین بازی‌های هفته بریتانیا: کسی حریف Modern Warfare نمی‌شود

یحیی رحیمی 21 فروردین 1399 بدون دیدگاه
617 بازدید

به تازگی چارت پرفروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا منتشر شده است و می توانیم شروع چندین بازی جدید هفته گذشته را مشاهده کنیم. یکی از بازی های بزرگ هفته گذشته، Resident Evil 3 بود که بازسازی نسخه سال 1999 بازی است و توانسته است به جایگاه دوم جدول برسد. هر چند که بسته بودن فروشگاه ها در سراسر انگلستان روی آمار فروش بازی ها تاثیر گذاشته است اما هنوز هم این Modern Warfare است که بی رقیب صدر جدول را در دست دارد.

از جمله بازی های جدید هفته گذشته می توان به Persona 5 اشاره کرد که توانسته خود را به جایگاه پنجم برساند و شروع خوبی را داشته است. بازی FIFA 20 نیز فروش بهتری نسبت به هفته های پیش داشته است و حالا در جایگاه سوم جا خوش کرده است. بازی Animal Crossing: New Horizons در مقام چهارم جدول قرار دارد و توانسته خود را میان 10 بازی برتر جدول نگه دارد.

این بازی Doom Eternal است که افت زیادی کرده است و به جایگاه دهم جدول سقوط کرده است. این بازی چند هفته پیش منتشر شد و طبیعی است که روند فروش آن کاهش پیدا کند. در ادامه می توانید بازی های دیگر چارت این هفته را مشاهده کنید. باید گفت که این آمار تنها مربوط به فروش فیزیکی بازی هاست و قطعا فروش دیجیتالی تفاوت زیادی با این جدول خواهد داشت. با توجه به پاندمی ویروس کرونا، فروش فیزیکی بازی ها کاهش داشته است.

می توانید در زیر نگاهی به 10 بازی پرفروش هفته گذشته بریتانیا نگاهی بیندازید. نظر شما در مورد چارت این هفته چیست؟

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. Resident Evil 3
  3. FIFA 20
  4. Animal Crossing: New Horizons
  5. Persona 5 Royal
  6. Forza Horizon 4
  7. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
  8. Grand Theft Auto 5
  9. Star Wars Jedi: Fallen Order
  10. Minecraft

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.