Gears-Tactics
یحیی رحیمی

Gears Tactics طلایی شد؛ لیست اچیومنت های بازی منتشر شد

یحیی رحیمی 21 فروردین 1399 بدون دیدگاه
504 بازدید

بهار امسال قطعا فصل پرباری از بازی های ویدیویی است. عنوان های بزرگی در این سه ماه سال عرضه خواهند شد. چند روز پیش لیست بهترین بازی های ماه آوریل را در اختیار شما گذاشتیم و بر اساس یکی از بازی های بزرگ این ماه، عنوان Gears Tactics است. این بازی حالا طلایی شده است و آماده عرضه روی کنسول ها و رایانه های شخصی است.

مایکروسافت در طول برنامه Inside Xbox خود تایید کرد که بازی Gears Tactics طلایی شده است. طلایی شدن به معنی آن است که فرایند توسعه نسخه اصلی بازی به پایان رسیده است و اولین دیسک از آن نیز رایت شده است. این خبر مخصوص نسخه PC بازی است و نسخه Xbox One آن قرار است در ادامه سال عرضه شود.

در کنار آن، در صورت خرید پردازنده های جدید اینتل می توانید یک نسخه مجانی از Gears Tactics را دریافت کنید. کافی است که یک پردازنده Intel Core i5 به بالا را خریداری کنید. مایکروسافت همچنین لیست اچیومنت های این بازی را نیز منتشر کرده است و بیش از 50 مورد مختلف را می توان در جدول زیر مشاهده کرد. به دست آوردن تمامی آن‌ها به شما 1000 امتیاز در مجموع اهدا خواهد کرد.

بازی Gears Tactics یک عنوان کاورگیری کلاسیک با المان هایی از سری بازی Gears of War است که همچنین از حالت استراتژی نوبتی همچون سری XCOM نیز استفاده می کند. این بازی روز 28 آوریل میلادی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

World on FireSecret Achievement5
Hell of a shotSecret Achievement10
The bigger they are, the harder they fallSecret Achievement10
Maybe too much spine…Secret Achievement10
Broken hand, broken heartSecret Achievement20
Dead men tell no talesSecret Achievement20
Champion of VasgarComplete all Campaign Acts (any difficulty).40
Hero of VasgarComplete all Campaign Acts on Experienced or Insane difficulty.60
Savior of VasgarComplete all Campaign Acts on Insane difficulty.80

 

منبع:‌DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.