Gears of War 5
یحیی رحیمی

Phil Spencer جزئیات جدیدی از Gears 5 را به اشتراک گذاشت

یحیی رحیمی 5 اسفند 1397 بدون دیدگاه
653 بازدید

Phil Spencer را همه می شناسند و او رئیس قابلی برای بخش Xbox کمپانی مایکروسافت است و توانسته است که تغییرات زیادی در این کمپانی پدید آورد. او اخیرا سری به استدیو The Coalition زده است و می خواسته است که از روند توسعه بازی Gears 5 باخبر شود و البته برخلاف اینکه Xbox Games Studios ناشر این عنوان جنجالی است؛ Spencer هنوز می خواهد خود را از این بازی مبرا کند.

او چند روز پیش توییت کرد که می خواهد به دیدن Rod Fergusson برود و او البته رئیس بخش خلاقیت استدیو است. یکی از کاربران در جواب توییت او گفته بود که شرم آور است چیزی از این بازی نخواهیم دید. همان طور که می دانید از زمان انتشار Gears 5 تا به حال، اخبار زیادی پیرامون آن منتشر نشده است و تنها شاهد یک تریلر سینمایی دراماتیک بودیم و البته چندین اسکرین شات نیز مشاهده کردیم.

Spencer در پاسخ به توییت این فرد گفت که ممکن است بتواند دور از چشم Rod چندین عکس از بازی تهیه کند و آن‌ها را توییت کند. بسیاری امیدوار بودند که حداقل تکه هایی از گیم پلی را شاهد باشند یا اینکه دست کم چند پوستر هنری از بازی را مشاهده کنند. Spencer اما یواشکی از استدیو عکس گرفته است و البته عکس چندان هم چیزی را مشخص نمی کند و البته به گفته خودش تمام تلاشش را برای گرفتن یک عکس با جزئیات به خرج داده است.

اما در تصویر چه می توانیم ببینیم؟ خب یک اتاق را مشاهده می کنیم که احتمالا با اسم Hollow نشان داده می شود و البته تعداد زیادی Xbox که در کنار مونیتورها برای تست بازی گذاشته شده اند و کابل های زیادی نیز وجود دارد. کسی در آن پشت وجود دارد که به نظر می رسد بگوید اندازه تفنگ ها باید این مقدار باشد! یا اینکه دارد صدای یک انفجار را تولید می کند و مشخص نیست که چیست.

2 صفحه نمایش در جول دیده می شود و به نظر می رسد که 2 توسعه دهنده را در حال بازی کردن Gears 5 نشان می دهد. می توانیم موقعیت HUD را ببینیم و البته ظاهر بازی کاملا مینیمال است. همچنین یک شخصیت بازی نیز دیده می شود که کاور گرفته است و دیگری نیز در حال نگاه کردن به چیزی در آسمان است. به نظر می رسد که این دو فرد به یکدیگر متصل هستند و احتمالا Multiplayer بازی می کنند.

Phil Spencer بیشتر از اینها را به ما نشان نداده است و به نظر باید منتظر تصاویر بیشتر باشیم. گفته می شود که تاریخ انتشار Gears 5 هنوز مشخص نیست و تنها می دانیم که برای PC و Xbox عرضه خواهد شد.

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.