the-last-of-us-ii-screenshot-07-en-us-25mar20
یحیی رحیمی

تروی بیکر: باید همه چیز را در The Last of Us Part 2 زیر سوال برد

یحیی رحیمی 18 فروردین 1399 بدون دیدگاه
503 بازدید

بازی The Last of Us Part 2 دچار دو بار تاخیر در عرضه شده است و قرار بود که بازی بالاخره در ماه مه میلادی عرضه شود حالا حتی مشخص نیست که بازی در چه زمانی عرضه خواهد شد و سونی نیز در این مورد دچار شک و تردید شده است. از جهتی چون بازی تاثیر زیادی روی طرفداران داشته است، توسعه دهندگان قول داده اند که یک بازی بی نقص را راهی بازار کنند تا انتظارات همه را برآورد کند.

اخیرا تروی بیکر که بازیگر نقش جوئل در بازی The Last of Us Part 2 است با Fandom مصاحبه ای داشته است و گفته است که این بازی از لحاظ داستانی ارزش صبر کردن را دارد و اینکه استودیو نیز تمام تلاش خود را برای رساندن بازی به دست علاقه مندان می کند:

troy-bakerاگر ما کارمان را درست انجام داده باشیم، آنگاه مردم همه چیز را در بازی زیر سوال خواهند برد و از آن خواهند پرسید. ما می خواهیم که بازیکنان ایده های خود را در مورد بازی به چالش بکشند و مدام بپرسند که این چه دنیایی است و شخصیت ها چرا اینطور هستند؟

بیکر در ادامه گفته است که بازیکنان با ذهنی باز The Last of Us Part 2 را تجربه کنند و انتظار نداشته باشند که داستان آن چیزی که آن‌ها می خواهند باشد. بر اساس صحبت او، افرادی که بازی را با ذهنی باز تجربه کنند، لذت زیادی از داستان خواهند برد:

من می خواهم که همگی با ذهنی باز به داستان نگاه کنند و اجازه دهند که جوئل و الی داستان خودشان را بگویند؛ نه داستانی که مردم فکر می کنند که می خواهند گفته شود. اگر مردم با ذهنی باز به این نگاه کنند، من فکر می کنم که آن‌ها تجربه ای کاملا متفاوت نسبت به آنچه انتظار داشته اند خواهند داشت.

فعلا تاریخ عرضه The Last of Us Part 2 مشخص نیست و سونی نیز به دنبال عرضه دیجیتالی و زودتر از موعد است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.