Call of Duty Warzone
یحیی رحیمی

مجانی شدن دو نقشه مولتی پلیر بازی اصلی برای کاربران Call of Duty: Warzone

یحیی رحیمی 16 فروردین 1399 بدون دیدگاه
2,450 بازدید

کمپانی Activision به دنبال این است که تمام بازیکنان حداقل یک بار هم که شده بازی Call of Duty: Warzone و Modern Warfare را تجربه کنند. به این منظور یک رویداد با امتیاز دو برابر در نظر گرفته شده است و این آخر هفته میلادی با هر مسابقه، XP دوبرابر دریافت کنید. اما خبر خوب این است که دو نقشه از بازی اصلی به صورت مجانی در اختیار بازیکنان Warzone قرار خواهد گرفت.

Activision چند روز پیش خبر از از ارایه 10 سطح جدید به کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده اند داد اما اگر همین برای شما کافی نیست باید بگوییم که از امروز بازیکنان Call of Duty: Warzone قادر به استفاده از دو نقشه قدیمی سری بازی Modern Warfare در این آخر هفته میلادی خواهند بود. منظور از آخر هفته میلادی روزهای شنبه و یک شنبه است.

در این رویداد جدید دو نقشه به نام های: Shoot House(6v6) و البته نقشه تازه اضافه شده Atlas Superstore (10v10) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تمام قابلیت های بخش مولتی پلیر در اختیار شما نخواهد بود و تنها یک سری بخش های کوتاه در دسترس قرار داده شده است. البته می توانید مودهای مختلفی را در این دو نقشه بازی کنید و در نتیجه نگران نبود مودهای معتبر مانند Team Deathmatch نباشید.

دیگر نقشه ها تنها در اختیار افرادی خواهد بود که بازی Modern Warfare را به صورت قانونی خریداری کرده اند. البته با توجه به طبیعت سریعتر این دو نقشه نسبت به مپ های دیگر، می توانید پیشرفت خوبی در بازی داشته باشید و امتیازهای زیادی کسب کنید. بخش Warzone کندتر است و باید با حوصله بیشتری به انجام آن بپردازید.

این رویداد از امروز در اختیار همه افراد قرار گرفته است و می توانید از آن در کنار رویداد XP دوبرابر لذت ببرید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.