amazon-logo
یحیی رحیمی

آمازون در حال راه اندازی سرویس استریم بازی خود به نام Project Tempo است

یحیی رحیمی 16 فروردین 1399 بدون دیدگاه
330 بازدید

بر اساس گزارش منتشر شده توسط نیویورک تایمز، کمپانی بزرگ آمازون به دنبال سرمایه گذاری در عرصه بازی های ویدیویی است و اولین تلاش این کمپانی نیز ورود به سرویس های آنلاین استریم بازی خواهد و این کار تحت پروژه ای به نام Project Tempo انجام خواهد گرفت.

این کار بخشی از سرمایه گذاری عظیم کمپانی آمازون در زمینه سرگرمی است. چندی پیش سرویس استریم فیلم و سریال این کمپانی راه اندزای شد و به نظر می رسد که این غول آمریکایی تنها به صنعت فیلم و سریال بسنده نخواهد کرد و بازی های ویدیویی را نیز تحت نظر دارد. مدت زیادی بود که شایعه وجود یک سرویس استریم بازی جدید منتشر می شد اما اولین بار است که اسم رمز Project Tempo را می شنویم.

فعلا اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما منابع نیویورک تامیز گفته اند که نسخه اولیه این سرویس در ادامه سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت و حتی ممکن است امسال شاهد شروع رسمی پلتفرم آنلاین بازی آمازون باشیم اما شایعاتی وجود دارند که به دلیل ویروس کرونا، شروع این سرویس ممکن است به سال 2021 میلادی بیفتد. البته آمازون تنها به کلاود گیمینگ بسنده نخواهد کرد.

گفته شده است که آمازون استودیو بازی سازی خود را با دو عنوان به نام های MMO New World و Crucible در اختیار دارد و قرار است هر دو این بازی ها در ماه مه میلادی عرضه شوند. مدیر بخش بازی و سرگرمی آمازون نیز در گفتگو با نیویورک تایمز گفته است که آن‌ها فعلا در حال تمرین بازی سازی هستند:

هدف بزرگ این است که از تمام ظرفیت استفاده کنیم و بهترین بازی ها را ارایه دهیم. ما این ایده را دوست داریم که شما یک بازیکن، استریمر و یک بیننده را دارید که همگی در حال به اشتراک گذاری تجارب خود در Twitch هستند.

باید دید سرویس Project Tempo چه زمانی معرفی خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.