resident-evil-logo
یحیی رحیمی

شایعه: Resident Evil 2021 نسخه فراپلتفرم Resident Evil 8 خواهد بود

یحیی رحیمی 16 فروردین 1399 بدون دیدگاه
870 بازدید

بازی Resident Evil 3 به تازگی راهی بازار شده است و می توانید همین الان آن را خریداری کنید و بازی کنید. این بازی نسبت به نسخه اصلی تغییرات زیادی داشته است و همچنین بخش مولتی پلیر Resistance نیز به آن اضافه شده است. مدت هاست که شایعات در مورد نسخه 2021 این سری بیان می شود و به تازگی یک شایعه کاملتر در مورد Resident Evil 8 بیان شده است.

فردی که این اطلاعات را منتشر کرده است AestheticGamer نام دارد و قبلا نیز شایعاتی از او دریافت کرده بودیم. بر اساس صحبت های او، نسخه بعدی این سری یک عنوان فرا پلتفرم خواهد بود و هم روی نسل فعلی و هم نسل آینده کنسول ها عرضه خواهد شد. جدا از آن گفته شده است که این بازی تحت اسم Revelation 3 در دست توسعه است و بعد از آن بوده است که Capcom اسم بازی را رسما به Resident Evil 8 تغییر داده است.

در ادامه بیان شده است که این بازی ادامه داستان شخصیت Ethan از نسخه هفتم بازی خواهد بود. همچنین بازی نسبت به نسخه های پیشین بسیار غنی تر خواهد بود و راهش را نیز از این سری جدا خواهد کرد. به نوعی که برای خودش کاملا یک راه جدید را خواهد پیمود. البته مشخص نیست که منظور این فرد از اینکه راهش را جدا خواهد کرد دقیقا چیست اما گفته است که بسیاری از این بازی خوششان نخواهد آمد.

به هرحال شایعات زیادی از Resident Evil 8 تا به حال منتشر شده است. برای نمونه گفته شده است که جادوگران و همچنین گرگ در این بازی وجود خواهند داشت. در ادامه بیان شده است که به تازگی خبرهای بیشتری در این مورد دریافت خواهیم کرد و باید منتظر صحبت های رسمی Capcom بمانیم. هر چند بعید است که این بازی به زودی معرفی شود و البته اطلاعات اشتباه نیز در مورد این بازی وجود دارد و چندان دلخوش اطلاعات لو رفته نباشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.