یحیی رحیمی

Mads Mikkelsen: فهم بازی Death Stranding بسیار سخت است

یحیی رحیمی 15 بهمن 1397 بدون دیدگاه
729 بازدید

هر بار که ما به تریلری از بازی Death Stranding نگاه می اندازیم، با خود می گوییم که خب این تریلر فوق العاده بود اما چه معنایی دارد؟ و تقریبا چیزی کمتر از قبل تماشای تریلر می فهمیم و کاملا گیج می شویم. 2 سال است که می دانیم بازی به اسم Death Stranding وجود دارد و همچنین ویدیوهای متنوعی نیز از آن دیده ایم و هنوز نمی دانیم که چه اتفاقی در این بازی رخ می دهد.

این موضوع نباید برای هیچ فردی عجیب باشد زیرا که این یکی از بازی های Hideo Kojima است. به نظر می رسد که ما تنها فردی نیستیم که چنین حسی را داریم و حتی Mads Mikkelson که بازیگر فیلم های معروفی مانند The Hunt است و یکی از شخصیت های بازی است، نمی داند دقیقا ایده اصلی بازی چیست. او اخیرا مصاحبه ای در این مورد داشته است و گفته است که هنگامی که کوجیما در مورد بازی حرف می زند، بسیار است که متوجه شد. او در این مورد گفت:

من هیچ ایده نداشتم که او در مورد چه حرف می زند. من تازه او را دیده بودم و از اطرافیانم در موردش پرسیدم و فردی که از من جوان تر بود گفت که او پدرخوانده تمام صنعت بازی است! و بعد فهمیدم که واقعا نابغه است. منظورم این است که هر چیزی که او در حال انجام آن است، چیزی شبیه آن ندیده ام. او هنوز تلاش زیادی برای فهماندن بازی به من دارد و من دقیقا مثل یک احمق آنجا ایستاده ام و به او می گویم: چی؟ دوباره بگو! دنیای بازی خیلی گسترده است و به نظر وقتی توسعه بازی تمام شود معنی پیدا خواهد کرد اما سخت است که بفهمی او در مورد چه حرف می زند.

Mikkelsen در ادامه گفت که هنوز کارهای زیادی روی بازی انجام نگرفته است و نمی تواند بگویید که چه قدر از کار باقی مانده است. او در جواب به زمان انتشار بازی نیز گفت که مطمئن نیست و همچنین کوجیما رئیس است و او حرف آخر را خواهد زد. البته او گفته است که راهنمایی های زیادی در مورد نحوه صحبت در مورد بازی دریافت کرده است و نمی تواند همه چیز را بگوید.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.