PUBG-Fantasy
یحیی رحیمی

رویداد PUBG Fantasy Battle Royale را به عنوان دروغ اول آوریل از دست ندهید

یحیی رحیمی 14 فروردین 1399 بدون دیدگاه
661 بازدید

وضعیت جهان به دلیل شیوع ویروس COVID-19 به نقطه عجیببی رسیده است. بسیاری از مردم حالا خوشحال هستند که در خانه مانده اند و می توانند به انجام بازی های ویدیویی بپردازند. تیم توسعه PUBG به منظور خوشحال کردن این افراد تصمیم به اضافه کردن رویدادی چند روزه به نام PUBG Fantasy Battle Royale با عنوان دروغ روز اول آوریل گرفته است.

PUBG Fantasy Battle Royale با المان های گیم پلی خود حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. یک سری شخصیت های جدید به بازی اضافه شده اند و همچنین لباس های عجیب و غریب و پوسته های مختلفی برای سلاح نیز در نظر گرفته شده اند. از امروز می توانید شخصیت خود را از میان کلاس از جمله: جادوگر، بربر، جنگجو و پهلوان انتخاب کنید و سپس به میدان نبرد بروید.

هر کدام از کلاس ها دارای سلاح مخصوص خود است و توانایی های خاصی نیز در مبارزه دارد. به هر حال قوانین مانند همیشه ثابت هستند و هیج گونه تفنگی در PUBG Fantasy Battle Royale وجود ندارد. تمرکز این مود روی نبردهای نزدیک و تن به تن است و بسته به کلاس شخصیتی که انتخاب می کنید، می توانید از یک سری سلاح ها نیز استفاده کنید اما تفنگ هایی که در نظر دارید وجود ندارد.

بر اساس صحبت توسعه دهنده، این رویداد جدید یک سیستم ارتقا نیز در خود دارد که به شما اجازه می دهد تا سلاح هایتان را ارتقا دهید و همچنین آیتم های بیشتری به دست بیاورید. در طول بازی می توانید آیتم های مختلفی را جمع آوری کنید که بعدها به دردتان خواهند خورد. خوشبختانه این سیستم جدید در صورت رضایت کاربران می تواند برای همیشه جزوی از PUBG بماند.

رویداد PUBG Fantasy Battle Royale از امروز تا هفتم آوریل به مدت یک هفته در دسترس است و می توانید چه روی موبایل و چه کنسول یا PC آن را تجربه کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.