علی رحمانیان

نسخه‌ی جدید بازی PUBG برای موبایل معرفی شد

علی رحمانیان 9 اسفند 1399 2 دیدگاه
4,775 بازدید

سال 2017 بود که بازی PUBG منتشر شد و انقلابی در بازی‌های سبک بتل رویال به وجود آورد به‌طوری‌که بعد از انتشار این بازی، خیلی از توسعه‌دهندگان از آن الهام گرفتند و در همین راستا عنوان‌های سبک بتل رویال جای خود را در دل گیمرهای جهان باز کردند. طرفداران PUBG خوشحال می‌شوند اگر بدانند که قرار است نسخه‌ی جدیدی از این بازی با عنوان PUBG: New State منتشر شود که دنباله‌ی همان بازی اصلی خواهد بود، البته ساخت این عنوان فعلاً فقط برای سیستم‌عامل‌های Android و IOS تأییدشده است.

به گفته‌ی سازندگان، PUBG: New State قرار است گرافیک بازی‌های موبایل را به نسل جدیدی وارد کند. این عنوان در سال 2051 جریان خواهد داشت و این یعنی همه‌چیز در بازی حال و هوای آینده را دارد، از طراحی سلاح‌ها گرفته تا وسایل نقلیه و محیط بازی. علاوه‌براین‌ها انتظار داریم که موارد دیگری مثل نقشه‌ها، آیتم‌های بازی هم دچار تغییرات وسیعی شده باشند، به‌هرحال از تریلر منتشرشده می‌توان این‌گونه برداشت کرد که PUBG: New State با نسخه‌ی قبلی خود تفاوت‌های زیادی دارد.

جدا از PUBG: New State، شایعاتی مبنی بر ساخت بازی PUBG 2 هم برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به گوش می‌خورد که هنوز صحت آن مشخص نیست. PUBG: New State در تاریخ نامشخصی از سال 2021 برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود و درست به‌مانند نسخه‌ی اول کاملاً رایگان خواهد بود، علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند بازی را در فروشگاه گوگل پلی پیش ثبت‌نام کنند. هنوز خبری از انتشار این بازی برای پلتفرم‌های دیگر اعلام‌نشده است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیررضا

    مهمان

    بازی عالی و خوبی است

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    خیلی براش هایپ م امیدوارم بتونه منو از کالاف دیوتی موبایل جدا کنه بهش میاد خیلی خفنه ? راستی کسانی که پیش خرید کنند یک جایزه بهشون می ده ولی نمی دونم چیه ?

    پاسخ دهید