final-fantasy-7-remake
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی بازی Final Fantasy 7 Remake مشخص شد

یحیی رحیمی 14 فروردین 1399 بدون دیدگاه
779 بازدید

هفته گذشته نگرانی های زیادی در مورد نحوه انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake وجود داشت و خوشبختانه این بازی بالاخره در تاریخ عرضه مشخص شده منتشر خواهد شد. Square Enix مدتی پیش گفته بود که این بازی به دلیل وسعت در دو دیسک جداگانه منتشر خواهد شد و فعلا تنها دیسک اول بازی منتشر می شود و بعد از انتشار دیسک اول است که دیسک بعدی بازی عرضه خواهد شد. این باعث شده است که تنها شاهد شهر Midgar در بازی باشیم هر چند که شهر بسیار گسترش یافته است و مانند نسخه اصلی نیست. همه این صحبت ها باعث پرسیدن یک سوال بزرگ می شود و اینکه حجم فایل نصب بازی چه اندازه است؟

Square Enix به دلیل مشکلات پیش آمده به دلیل ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فروشگاه های جهان، دیسک بازی را زودتر از موعد به فروشگاه های اروپایی و استرالیا فرستاده است و در نتیجه افراد مختلفی توانسته اند دیسک بازی را دریافت کنند. برای نمونه یکی از استریمرها تصویری از نسخه فیزیکی بازی منتشر کرده است و روی جعبه کاور بازی حجم فایل نصبی و فضایی که باید برای بازی جا بگذارید مشخص شده است. باید گفت که نیاز به 100 گیگابایت فضای خالی روی کنسول خود دارید.

به نظر می رسد که برای دریافت بازی Final Fantasy 7 Remake نیاز به پاک سازی هارد کنسول خود داشته باشید زیرا که 100 گیگابایت حجم بسیاری بالایی است و تنها چندین بازی چنین حجمی را روی کنسول اشغال می کنند. به خصوص اگر هارد کنسول شما 500 گیگابایت باشد با مشکل مواجه خواهید شد. این تنها حجم دیسک اول بازی است و اگر می خواهید این بازی را برای همیشه روی کنسول خود داشته باشید، باید از قید یک سری بازی ها بگذرید.

اگر به دنبال خرید دیجیتالی بازی Final Fantasy 7 Remake هستید باید بگوییم که پیش دانلود آن از امروز شروع شده است و می توانید روز 10 آوریل شروع به بازی کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.