resident-evil-3
یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از داستان بازی Resident Evil 3 منتشر شد

یحیی رحیمی 17 اسفند 1398 بدون دیدگاه
982 بازدید

به تازگی گیم پلی بازی Resident Evil 3 منتشر شده است و اطلاعات زیادی از آن آن دریافت کرده ایم. این بازی ماه آینده عرضه خواهد شد و می دانیم که Capcom تمام تلاشش را برای ارایه یک بازی فوق العاده خرج کرده است. به تازگی یک سری اطلاعات از داستان بازی منتشر شده است و ممکن است که بخشی از بازی را برای شما لو دهد و به همین دلیل مواظب اسپویل باشید.

منبع این اطلاعات آخرین نسخه از نشریه OXM است و بخش هایی از داستان را لو می دهد. ابتدا گفته شد که شخصیت Nemesis که آنتاگونیست بازی است، به اتاق های Safe Room نیز حمله خواهد برد و حتی در آنجا نیز امانی وجود نخواهد داشت. اتاق های امن برای این ساخته شده اند که با ورود به آن‌ها تمام دشمن بیخیال شما خواهد شد. اینک نمسیس بتواند وارد این اتاق شود نکته عجیبی است که بعدا در آپدیت این خبر، چنین چیزی رد شد و به نوعی غول آخر بازی توانایی چنین کاری را ندارد.

به نظر می رسد این اشتباه به دلیل عدم دقت در بازی بوده است و هنوز می توانید برای در امان ماندن از این اتاق ها استفاده کنید. این مقاله در ادامه از گستردگی شهر Raccoon City نیز گته است. به نظر می رسد که شهر نسبت به نسخه اصلی بزرگ تر است و شخصیت اصلی بازی به نام Jill می تواند از مسیرهای مختلفی از جمله سیستم مترو شهر را به منظور جابه جایی سریع استفاده کند.

همچینن گزینه های بیشتری در شهر وجود دارد و ممکن است یک مسیر را به صورت های مختلفی جلو ببرید اما دقت کنید که دشمن همه جا کمین کرده است. مقاله در مورد شخصیت Carlos نیز صحبت می کند و به نظر در چند نقطه قادر به کنترل او نیز خواهیم بود. بازی Resident Evil 3 در تاریخ 3 آوریل میلادی یا 15 فروردین عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.