Titan-Comics-Horizon-Zero-Dawn
یحیی رحیمی

ورود فرانچایز Horizon Zero Dawn به دنیای کتاب های کمیک

یحیی رحیمی 11 فروردین 1399 1 دیدگاه
367 بازدید

ماجراجویی های Aloy قرار است دوباره برگردد. قبل از اینکه نسخه بعدی بازی Horizon Zero Dawn را دریافت کنیم، این بازی به دنیای کتاب های کمیک وارد خواهد شد. این کتاب کمیک که توسط Anne Toole نوشه شده است، به دنبال روایت اتفاقات بعد از نسخه اول بازی است. Anne روی داستان خود بازی کار کرده است و همچنین پروژه هایی چون Days Gone و The Witcher را نیز در رزومه خود دارد.

بازی Horizon Zero Dawn ما را به قرن 31 میلادی می برد، جایی که فناوری باعث تکه و پاره شدن انسان شده است و همه به یک سری قبیله ها پناه آورده اند. فروش این بازی جذاب تا فوریه 2019 از 10 میلیون نسخه فراتر رفته بود و سونی نیز با عرضه نسخه PC بازی و ورود این فرانچایز به مدیوم های مختلف، تلاش زیادی برای گسترش آن کرده است. قرار است در ماه های آینده شاهد نسخه PC بازی باشیم و قطعا فروش آن سر به فلک خواهد زد.

در مورد کمیک جدید باید بگوییم که کار طراحی آن برعهده هنرمند اهل اندونزی به نام Ann Maulina خواهد بود و خود داستان نیز بر اساس تالانا خواهد بود. این فرد یک شکارچی است که بعد از گم شدن آلوی به دنبال او می گردد. او در حالی که در طبیعت وحشی بازی جستجو می کند، خطرات جدیدی را مشاهده می کند که می تواند کل دنیا را به نابودی بکشاند. قرار است در این کمیک این خطر پاسخ داده شود. در زیر می توانید کاور زیبای طراحی شده برای این کتاب را نیز مشاهده کنید.

horizon_dawn_comic

عجیب نیست که سونی وارد عرصه کتاب های کمیک شده است و قبلا بازی Marvel’s Spider-Man نیز چنین چیزی را تجربه کرد. کمیک های زیادی در مورد ابرقهرمان ها وجود دارند اما ماجراجویی آلوی را تا به حال ندیده ایم. به هرحال اگر مشتاق خواندن این کتاب هستید، می توانید روز 22 ژوئیه 2020 آن را خریداری کنید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسن

    مهمان

    سلام. خیلی ممنون از سایتتون. باید کتاب جالبی باشه.

    پاسخ دهید