resident-evil-3
یحیی رحیمی

عرضه نسخه ی بتا بازی Resident Evil Resistance به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 10 فروردین 1399 2 دیدگاه
849 بازدید

کمپانی ژاپنی Capcom مدتی پیش از عرضه نسخه ی بتا بازی Resident Evil Resistance خبر داد. این بازی حالت چند نفره نسخه سوم سری است که قرار است ماه آینده عرضه شود. به نظر می رسد انتشار نسخه ی بتا به دلیل مشکلات فنی به تاخیر افتاده است.

Capcom در خود وب سایت Resident Evil بیان کرده است که حالت آزمایشی بازی Resident Evil Resistance به دلیل مشکلات فنی فعلا منتشر نخواهد شد. قرار بود نسخه ی بتا امروز منتشر شود اما طرفداران هر چه منتظر ماندند خبری از بازی نبود و حالا می دانیم که عرضه آن به دلیل مشکلات فنی به تاخیر افتاده است.

به دلیل مشکلات فنی، انتشار RE Resistance Open Beta روی PS4 و Steam به تاخیر افتاده است. نسخه Xbox One بازی دچار مشکل نشده است و در دسترس است. ما در حال تلاش برای رفع مشکلات هستیم و شما را در جریان خواهیم گذاشت. به دلیل مشکلات پیش آمده پوزش می طلبیم.

همان طور که گفته شد، نسخه ی بتا Xbox One دستخوش تاخیر نشده است و می توانید همین الان آن را دریافت کنید. Resident Evil Resistance بخش آنلاین جدیدی است که توسعه دهندگان با ایده ای انقلابی آن را ساخته اند. یک نفر مغز متفکر می شود و بقیه نیز در یک گروه باید از از دست او فرار کنند. در این میان این مغز متفکر با دوربین ها باید مکان گروه را پیدا کند و به سمت آن‌ها زامبی ها یا خطرات جدی بفرستد.

این بازی بخش مولتی پلیر عنوان Resident Evil 3 است که نسخه کلاسیک آن در سال 1999 عرضه شد و بعد از آن بود که استودیو تصمیم به ساخت نسخه بازسازی شده آن گرفت و قرار است روز 3 آوریل شاهد عرضه بازی باشیم. نسخه دمو حالت تک نفره بازی هم روی فروشگاه های مختلف در دسترس است و می توانید به صورت رایگان آن را تجربه کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام ببخشید من خیلی از مطالبی که میزارید معنیشو نمیفهمم چون اطلاعاتم کمه…میشه برام توضیح بدین یعنی چی نسخه بتا چند نفره بازی رزیدنت ۳ یعنی چطوری هستش؟؟یعنی نمیشه تک نفره بازی کرد حتما باید دو نفره بازی کنیم با یک دسته ی دیگه؟؟اگه امکانش هست کلا برام نسخه ی رزیدنت resustense که انلاین هستو برام توضیح بدید چون من به این بازی خیلی علاقه داشتم از بچگی…ممنون از سایت حرفه ای تون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      سلام
      همراه بازی اویل ۳ که افلاینه قراره یک بازی انلاین هم منتشر بشه