یحیی رحیمی

12 بازی جدید ماه فوریه 2020: از Dreams تا Zombie Army 4

یحیی رحیمی 13 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,119 بازدید

ماه فوریه باوجود بازی‌های تأخیر خورده زیادش هنوز یکی از ماه‌های پربار 2020 ازلحاظ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. می‌توان عرضه بازی‌های مختلفی از Dreams تا Zombie Army 4 را مشاهده کرد. با پارسی گیم همراه باشید تا 12 بازی بزرگ این ماه را با یکدیگر دوره کنیم.

Street Fighter 5: Champion Edition

هر آنچه تابه‌حال برای بازی Street Fighter 5 عرضه‌شده است را می‌توان دربسته کامل Street Fighter 5: Champion Edition مشاهده کرد. بیش از 40 نوع جنگجو و 200 لباس مختلف در نظر گرفته‌شده‌اند و جدا از آن بسته‌های الحاقی مانند Pro Tour نیز در نظر گرفته‌اند. می‌توانید روز 14 فوریه یا 25 بهمن این بازی را روی PS4 و PC تجربه کنید.

The Yakuza Remastered Collection: Day One Edition

همین حالا هم می‌توانید نسخه‌های ریمستر شده Yakuza 3 و Yakuza 4 را روی PS4 خریداری کنید اما بازی The Yakuza Remastered Collection: Day One Edition تمامی باندل های مختلف سه نسخه از بازی را داخل خود دارد و می‌توانید سه نسخه از بازی را در یک روز دریافت کنید. این بازی نیز روز 11 فوریه یا 22 بهمن عرضه خواهد شد.

Romance of the Three Kingdoms XIV

بالاخره نسخه غربی بازی Romance of the Three Kingdoms XIV نیز برای کنسول PS4 و PC عرضه خواهد شد. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا پادشاهی خود را بسازید و تمام چین را فتح کنید. بیش از 340 منطقه در بازی وجود دارند و یک تجربه استراتژی فوق‌العاده در تاریخ 28 فوریه یا 9 اسفند منتظر شماست.

One Punch Man: A Hero Nobody Knows

بازی One Punch Man: A Hero Nobody Knows به نظر یکی از بهترین‌های سبک مبارزه‌ای در چند وقت اخیر باشد. شما به همراه تیمی از سه جنگجو به مبارزه خواهید پرداخت که همگی ظاهر انیمه شکل دارند. این بازی نیز روز 28 فوریه میلادی یا 9 اسفند شمسی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

Conan Chop Chop

بازی Conan Chop Chop یک عنوان آنلاین و تیمی کارتونی است. بازی ما را به عصر بربرها می‌برد و البته این دفعه با ظاهری بامزه! سلاح‌های مختلف در بازی حاضر هستند و سبک هک اند اسلش آن می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود سازد. بازی Conan Chop Chop روز 25 فوریه میلادی یا 6 اسفند برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Dreams

استودیو Media Molecule سال‌هاست درحال‌توسعه بازی Dreams است و بالاخره می‌توانیم آن را تجربه کنیم. این بازی یک داستان سنتی را ارائه می‌دهد و بازیکنان باید دنیای بازی را به‌عنوان یک سری جنگجویان مخوف جستجو کنند. این بازی فضای جالبی دارد و موسیقی نیز به جذابیت آن افزوده است. بازی Dreams روز 14 فوریه یا 25 بهمن برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

Zombie Army 4: Dead War

4 شخصیت مختلف به همراه سلاح‌های قابل‌تغییر و ارتقا و البته محیط‌های بزرگ‌تر و زامبی‌های خطرناک در بازی Zombie Army 4: Dead War منتظر شما هستند. داستان بازی فوق‌العاده واضح است: هیتلر زامبی‌ها برگشته است و شما باید او را همراه سربازانش به جهنم بفرستید. این بازی روز 4 فوریه میلادی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

Mega Man Zero/ZX Legacy Collection

اگر به سبک اکشن اسکرول علاقه‌مند هستید باید گفت که بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. بازی‌های مختلفی از سری Mega Man Zero در نظر گرفته‌شده‌اند و جدا از آن مینی بازی‌های گوناگونی نیز وجود دارند. این بازی روز 25 فوریه میلادی یا 6 اسفند برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Two Point Hospital (Consoles)

بازی Two Point Hospital به‌طور کامل در مورد مدیریت یک بیمارستان بزرگ است. این بیمارستان با بیمارهای زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و برای همین باید برای همه‌چیز آماده‌باشید. بازی برای PC عرضه‌شده بود اما نسخه Xbox One و PS4 آن روز 25 فوریه یا 6 اسفند عرضه خواهد شد.

Monster Energy Supercross 3

فرانچایز Monster Energy سال‌هاست که بازی‌های مبارزه‌ای به خورد ما داده است و این دفعه نیز بازی Monster Energy Supercross 3 با شروع فصل جدید موتورسواری حرفه‌ای عرضه خواهد شد. حالت Career آن با بیش از 100 موتورسوار و 15 پیست مسابقه آماده لذت بردن شماست. بخش مولتی پلیر بازی نیز از نقاط مثبت آن حساب می‌شود. روز 4 فوریه یا 15 بهمن قادر به دریافت بازی روی کنسول‌های نسل هشتم و PC خواهید بود.

Neverwinter: Infernal Descent

بازی MMO و رایگان استودیو Cryptic Studios با بسته الحاقی جدیدی به نام Infernal Descent ادامه خواهد یافت. در کنار شخصیت‌های جدید و محیط‌های بیشتر، یک سیاه‌چال جدید نیز به نام Infernal Citadel اضافه‌شده است. این بازی روز 25 فوریه برای PS4 و PC عرضه خواهد شد.

The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics

The-Dark-Crystal-Age-of-Resistance-Tactics

اگر از صبر برای عرضه بازی‌های Gears Tactics و Wasteland 3 خسته شده‌اید، پس پیشنهاد می‌کنیم بازی The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics را تجربه کنید. این بازی که بر اساس سریالی از نتفلیکس ساخته‌شده است، قبیله Gelfling را در مقابل Skeksis قرار می‌دهد و همگی برای جلال Thra انجام می‌شود. 14 شخصیت قابل بازی وجود دارند که هرکدام توانایی‌های خاص خودشان رادارند و همچنین بیش از 50 نبرد نیز پیش روی شماست. این بازی روز 4 فوریه عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.