دانلود بازی Mundaun برای PC
دانلود بازی Mundaun برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mundaun برای PC

پارسی گیم 29 اسفند 1399 بدون دیدگاه
7,194 بازدید

دانلود بازی Mundaun برای کامپیوتر

ژانر ترسناک از آن سبک‌هایی است که هرگز در بازی‌های ویدیویی قدیمی نشده و همواره استودیوهای بازی‌سازی، با ارائه عناوینی در این سبک سعی در جذب و تحت تأثیر قرار دادن بازیکنان مختلف داشته‌اند. عنصر ترس و ایجاد استرس در بازیکن هرچند کار ساده‌ای نیست و نیازمند یک داستان قوی در کنار گیم پلی جذاب و دلهره‌آور و همچنین تصویرپردازی مناسب در بازی است. بازی Mundaun از استودیو Hidden Fields از جدیدترین عناوین ترسناک است که در دنیایی سورئال و سیاه‌وسفید جریان دارد.

بازی در کوهستان‌های آلپ و با گرافیکی ساده و سیاه‌وسفید روایت می‌شود و شما در نقش فردی قرار می‌دهد که به دنبال حل کردن معمای ناپدید شدن پدربزرگتان که یک نظامی بوده است، هستید. در مسیر ماجراجویی خود با یک موجود بسیار اهریمنی و شرور نیز مواجه خواهید شد. این موجود تمامی منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده است و دنیای پیرامون خود را به‌شدت تاریک و شوم کرده است. شما در این مسیر باید جای‌جای کوهستان‌های برفی آلپ را بگردید تا این معمای مرموز را حل کنید.

گیم پلی بازی از چند عنصر ساده تشکیل‌شده است. حل کردن معماهای مختلف، پیدا کردن کلید برای بازی کردن درها، پیدا کردن ابزارهای مختلف برای استفاده در شرایط خاص و همچنین مدیریت Inventory از نکات کلیدی گیم پلی بازی است. همچنین مسیر داستانی بازی شما را در محل‌های مختلفی از منطقه قرار می‌دهد که باید یا پیاده و یا سوار بر اتومبیل آن‌ها را طی کنید. بازی عناصری از بازی‌های RPG را نیز در خود جای‌داده که با پیشروی در آن می‌توانید کاراکتر خود را در زمینه‌های مختلف مانند استفاده از سلاح و یا سطح سلامتی بهبود بخشید. چرخه روز و شب نیز در بازی گنجانده‌شده که در گیم پلی و نوع دشمنانی که با آن‌ها مواجه می‌شوید تأثیر می‌گذارد و شب‌ها بسیار خطرناک‌تر و ترسناک‌تر خواهد بود.

گرافیک ساده و سیاه‌سفید بازی که انگار تمامش با یک مداد ساده کشیده شده است بسیار به ساخت جو ترسناک و دلهره‌آور بازی کمک کرده است و در تمامی لحظات، باعث حبس شدن نفستان در سینه می‌شود. همچنین دشمنان نیز باوجود شکل و شمایل عجیبی که دارند در این دنیای خاکستری ترسناک‌تر از حالت عادی به نظر می‌آیند که موفقیت خوبی برای سازندگان محسوب می‌شود.

گیم پلی نسبتاً ساده بازی، گرافیک جذاب و جو سنگین و دلهره‌آور آن در کنار داستانی مهیج همگی در کنار هم یک تجربه ترسناک دل‌نشین را برای شما به ارمغان خواهند آورد که عطش شمارا برای یک بازی ترسناک تا مدت زیادی می‌تواند سیراب کند.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Little Nightmares 2 و Superliminal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mundaun با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i3-6100 or AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 6850
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX 9.0c)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i5-7400 or AMD Ryzen 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 1060 or AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX 9.0c)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

After learning of his grandfathers mysterious death in a fire, the protagonist travels to Mundaun for the first time since childhood. He will soon discover that something old and diabolical is haunting the remaining inhabitants. The quest to find out the meaning behind these sinister events takes the player on an odyssey up Mundaun mountain: From steep meadows across stony fields and to the snow-covered peak.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.