final-fantasy-7-remake
یحیی رحیمی

Square Enix نگرانی ایجاد شده در مورد تاخیر عرضه Final Fantasy VII Remake را شرح داد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1399 بدون دیدگاه
924 بازدید

چیزی تا عرضه بازی Final Fantasy VII Remake در روز 10 آوریل نمانده است و نگرانی ها در مورد به تاخیر افتادن انتشار بازی بالا گرفته است. مدتی پیش گفته شد که ممکن است این بازی به دلیل ویروس کرونا بار دیگر تاخیر بخورد و حالا Square Enix در مورد نحوه عرضه بازی اطلاعاتی را شرح داده است.

افراد که نسخه دیجیتالی بازی را پیش خرید کرده اند، نگران هیچ چیزی نباشند و می توانند بازی را سر وقت معین شده دانلود کنند هر چند که حجم دانلودی فوق العاده زیاد خواهد بود. اما در مورد نسخه فیزیکی بازی باید گفت که این یکی بستگی به میزان نسخه های تولید شده دارد.
هفته پیش اعلامیه ای در مورد نحوه عرضه Final Fantasy VII Remake منتشر شد و حالا بالاخره می دانیم که چه در انتظار طرفداران خواهد بود:

همان طور که می دانید، بسیاری از کشورها با محدود کردن مرزها و کالاهای وارداتی خود، یک سری مشکلات به وجود آورده اند. هر چند که می دانیم این محدودیت ها برای این اعمال شده اند که کالاهای لازم و ضروری زودتر به دست دولت ها برسند. این گفته به معنی آن نیست که نسخه های فیزیکی بازی Final Fantasy VII Remake عرضه نخواهند شد اما باید بگوییم که هیچ کنترلی در مورد اینکه بازی چطور به شما خواهد رسید نداریم. ما به سختی در حال تلاش هستیم تا بتوانیم بازی را روز 10 آوریل به دست شما برسانیم.

Square Enix پیشنهاد کرده است که علاقه مندان وضعیت موجود بودن بازی در میان خرده فروش ها را چک کنند. علاوه بر آن شرایطی ایجاد خواهد شد که هر کسی که بازی را خریداری کرده است، روز انتشار آن را دریافت کند. بسیاری از فروشگاه های فیزیکی بازی در سراسر آمریکا بسته شده اند و بعید است که بتوان یک نسخه فیزیکی از بازی Final Fantasy VII Remake گیر آورد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.