بازی The Quarry
یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز بازی The Quarry‌ اعلام شد

یحیی رحیمی 1 فروردین 1401 3 دیدگاه
1,163 بازدید

استودیو Supermassive Games هفته گذشته از بازی ترسناک The Quarry رونمایی کرد. این بازی در سبک Until Dawn ساخته شده است و جلوه‌های سینمایی به خود گرفته است. استودیو پس از معرفی بازی، تصمیم به انتشار سیستم مورد نیاز The Quarry برای کامپیوتر گرفت.

بازی ترسناک جدید Supermassive برعکس چند بازی ترسناک منتشر شده در طی سال‌های اخیر، فضایی مشابه بازی Until Dawn خواهد داشت و امکان انتخاب گزینه‌های بیشتری برای تغییر داستان و سرنوشت شخصیت‌ها وجود دارد. بازی همچنین جلوه‌های سینمایی بیشتری پیدا کرده است و حالت استریمر نیز به بازی‌کنان اجازه‌ی تجربه‌ی حالت تازه‌ای را می‌دهد. بخش اکشن بازی نیز با تصمیم‌های سریع قوت گرفته است و کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم، مطلب زیر را بخوانید.

سیستم مورد نیاز The Quarry

سیستم مورد نیاز The Quarry

اگرچه بازی ترسناک جدید در دهم ژوئن میلادی منتشر می‌شود؛ اما سیستم مورد نیاز The Quarry توسط استودیو اعلام شده است و حال می‌دانیم که برای اجرای بازی، نیازمند چه سیستمی خواهید بود. این اطلاعات در صفحه استیم بازی منتشر شده است و در نتیجه امکان تغییر آن وجود ندارد و حالت نهایی و رسمی دارد.

بنابر آخرین اخبار بازی، به‌منظور اجرای The Quarry با پایین‌ترین مشخصات، لازم است پردازنده AMD FX-8350 یا اینتل Core i5-3570 به همراه هشت گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا GTX 780 را داشته باشید. گفتنی است نیاز به 50 گیگابایت فضای خالی روی سیستم خواهید داشت. طبق گفته‌ی کارگردان، طول بازی کوتاه خواهد بود؛ اما لازم است چندین بار آن را تکرار کرد تا بتوان تمام داستان را متوجه شد.

اگر به دنبال اجرای بازی با کیفیت مناسب هستید؛ لازم است پردازنده AMD Ryzen 7 3800XT یا اینتل Core i9-10900K به همراه 16‌ گیگابایت رم روی سیستم نصب باشد. استفاده از کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 یا Radeon RX 5700 پیشنهاد می‌شود. تفاوت زیادی میان سیستم حداقل و پیشنهادی وجود دارد و احتمالاً سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی در حالت 4K مناسب باشد. در ادامه نگاهی به جزئیات کامل سیستم مورد نیاز The Quarry بیندازید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌‌عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: AMD FX-8350 / Intel i5-3570
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GTX 780 / Radeon RX 470
  • فضای خالی: 50 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: AMD Ryzen 7-3800XT / Intel i9-10900K
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia RTX 2060 / Radeon RX 5700
  • فضای خالی: 50 گیگابایت

بازی The Quarry میزبان بازیگران معروف هالیوودی است و توجه زیادی به جنبه‌های سینمایی شده است. حالت جدید بازی به شما اجازه می‌دهد که بدون کنترل شخصیت‌ها، تنها بنشینید و بازی را مانند یک فیلم تماشا کنید. گفتنی است این بازی ترسناک برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن هم منتشر می‌شود و شرکت 2K، مسئولیت انتشار بازی را بر عهده دارد.

منبع:‌ Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

برای اجرای بازی The Quarry چه سیستمی لازم دارم؟

به‌منظور اجرای The Quarry با پایین‌ترین مشخصات، لازم است پردازنده AMD FX-8350 یا اینتل Core i5-3570 به همراه هشت گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا GTX 780 را داشته باشید. گفتنی است نیاز به 50 گیگابایت فضای خالی روی سیستم خواهید داشت.

۱
سیستم پیشنهادی بازی The Quarry چیست؟

اگر به دنبال اجرای بازی با کیفیت مناسب هستید؛ لازم است پردازنده AMD Ryzen 7 3800XT یا اینتل Core i9-10900K به همراه 16‌ گیگابایت رم روی سیستم نصب باشد. استفاده از کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 یا Radeon RX 5700 پیشنهاد می‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Sepehr

    مهمان

    خوب دیگه از این به بعد فکر میکنم خبری از تجربه بازی ها نباشه و یک سری از کسایی که تو ایرانن باید با ویدئو بازی ها رو تماشا کنن ??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    P

    مهمان

    درود
    این سیستم برای کیفیت high اوکیه؟
    Amd ryzen 9 5900hx
    Nvidia GeForce RTX 3070 Asus ROG Strix Gaming 8GB
    Ram 16

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به P

      نویسنده

      بله برای اولترا هم جوابگو هست