Little-Hope
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی The Dark Pictures: Little Hope اعلام شد

یحیی رحیمی 19 تیر 1399 بدون دیدگاه
316 بازدید

سری بازی The Dark Pictures از چند وقت پیش جان گرفت و استودیو Supermassive Games قول انتشار سالانه بازی را داد. سال گذشته Man of Medan منتشر شد و امسال هم نسخه جدیدی به نام The Dark Pictures: Little Hope در راه است. استودیو امروز تاریخ انتشار جدید بازی را اعلام کرده است.

بازی The Dark Pictures: Little Hope قرار است روز 30 اکتبر میلادی منتشر شود. این تاریخ نزدیک روز هالووین آمریکایی هاست و با توجه به اینکه بازی ماهیت ترسناک دارد، چنین تاریخی می تواند به فروش بهتر بازی کمک کند. قرار است بازی برای پلتفرم های PS4، Xbox One و PC منتشر شود و همچنین افرادی که بازی را پیش خرید کرده باشند، یک نسخه طولانی تر از بازی دریافت خواهند کرد.

تریلر تازه بازی آنچه بازیکنان باید از  Little Hope انتظار داشته باشند را نشان می دهد. داستان بازی در مورد 5 شخصیت است که اتفاقی وارد شهری عجیب شده اند و هنگام خروج از شهر با مشکل بزرگی مواجه می شدند. این بلای بزرگ کل شهر را در می گیرد و ما هم با قرار گرفتن در قالب یکی از این شخصیت ها باید برای فرار تلاش کنیم و نگذاریم که مرگ مانند دیگر ساکنان شهر، سراغمان بیاید و نابودمان کند.

بازی The Dark Pictures: Little Hope مانند نسخه های پیشین خود، دارای بخش تک نفره و Co-Op است. این به معنی آن است که بازی را می توان به صورت آنلاین و کنار دوستان هم تجربه کرد. در این حالت پایان بندی های مختلفی در نظر گرفته می شوند و تصمیم بازیکنان در آخر سرنوشت تک تک شخصیت های بازی را مشخص می کند.

این بازی دومین نسخه از فرانچایز The Dark Pictures است که قرار است ماه اکتبر میلادی منتشر شود. استودیو قول انتشار 8 بازی دیگر را داده است و قرار نیست به این زودی ها با این فرانچایز خداحافظی کنیم. همان طور که خواندید روز 9 آبان منتظر انتشار بازی  باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.