gwent
یحیی رحیمی

بازی Gwent: The Witcher Card Game برای اندروید منتشر شد

یحیی رحیمی 6 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,309 بازدید

بازی The Witcher 3: Wild Hunt توانست با داستان و مراحل خود علاقه مندان بسیار زیادی به سمت خود بکشاند و همه را عاشق خود کند. یکی از همین بخش های بازی که توجه همه را به خود جلب کرد، بازی کارتی Gwent بود. این بازی به اندازه کافی غنی بود که از خود بازی اصلی جدا شود و توانست با عنوان Gwent: The Witcher Card Game روی PC و کنسول عرضه شود. حالا می توانید روی موبایل نیز آن را دریافت کنید.

استودیو CD Projekt RED در اعلامیه جدید خود بیان کرده است که نسخه اندروید بازی Gwent: The Witcher Card حالا در دسترس کاربران است. شما می توانید مستقیما به فروشگاه گوگل پلی سر بزنید و بازی را دانلود کنید. علاوه بر انتشار نسخه اندرویدی، می توانید با دانلود و ورود به حساب خود تا روز 31 مارس، یک Ultimate Premium Keg مجانی دریافت کنید و برای شروع دست بالا داشته باشید.

بازی Gwent: The Witcher Card Game اولین بار در سال 2018 روی PC عرضه شد و بعد از مدتی که در حالت بتا قرار داشت، بالاخره برای کنسول ها و موبایل نیز عرضه شد. آخرین بار شاهد نسخه iOS این بازی بودیم و آن زمان استودیو قول داده که نسخه اندروید نیز در ادامه سال منتشر خواهد شد. این در حالی است که پشتیبانی از نسخه مخصوص Xbox One و PS4 این بازی به اتمام رسیده است و تیم توسعه توانایی پشتیبانی تمامی پلتفرم ها را با یکدیگر ندارد.

این بازی در واقع یک عنوان کارتی است که دو نفر را مقابل یکدیگر قرار می دهد و سپس این دو نفر باید با کارت هایشان که انواع و اقسام سربازان و ادوات جنگی هستند، حمله و دفاع کنند. به نوعی بازی فوق العاده ای را شاهد هستیم و حالا می توانید با مراجعه به گوگل پلی آن را دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.