xbox-series-x-controller
یحیی رحیمی

معرفی یک عنوان انحصاری Xbox Series X با قابلیت اجرا روی 4K و 120 FPS

یحیی رحیمی 6 فروردین 1399 بدون دیدگاه
358 بازدید

تقریبا به نسل جدید کنسول ها رسیده ایم. همه چیز به آرامی در حال حرکت به این سمت است و بالاخره قرار است تعطیلات سال نو میلادی، شاهد عرضه این کنسول های جدید باشیم. تا به حال اطلاعات زیادی در مورد Xbox Series X دریافت کرده ایم و می دانیم که ظاهر آن به چه شکل خواهد بود و همچنین چه سخت افزاری داخل خود دارد. تا به حال اطلاعات کمتری از بازی های نسل آینده دریافت کرده ایم و به نظر می رسد هفته آینده شاهد معرفی یک بازی انحصاری خواهیم بود.

استودیو Dynamic Voltage Games به تازگی در توییت جدید خود گفته است که هفته آینده گیم پلی یک بازی انحصاری کنسول Xbox Series X را شاهد خواهیم بود. همچنین گفته شده است که این بازی با رزولوشن 4K و فریم ریت 120 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. البته در ادامه توییت گفته شده است که خود استودیو نمی تواند چنین ویدیویی با این کیفیت را ضبط کند و این توانایی را ندارد.

آخر این هفته یک گیم پلی از اولین عنوان انحصاری خود را برای Xbox Series X منتشر خواهیم کرد. این بازی با کیفیت 4K و 120 FPS اجرا خواهد شد و این خبر خوبی است. خبر بد این است که خودم نمی توانم ویدیویی با این کیفیت تهیه کنم!

این بازی اولین انحصاری کنسول Xbox Series X نخواهد بود. قبل از آن دو بازی Halo Infinite و Hellblade 2 معرفی شده است و قرار است با عرضه کنسول، همراه آن منتشر شوند. هر چند که بازی جدید استودیو Dynamic Voltage کوچک تر از دو بازی گفته شده خواهد بود اما در صورتی که بازی معرفی شد آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

در حال حاضر شایعاتی در مورد به تاخیر افتادن نسل بعدی کنسول ها به دلیل ویروس کرونا منتشر شده است و باید دید که در آخر چه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.