ps5 logo
یحیی رحیمی

مهندس گرافیک اینتل: معماری PS5 نشان از انتخاب های هوشمندانه ای دارد

یحیی رحیمی 4 فروردین 1399 بدون دیدگاه
589 بازدید

اگر از دیدگاه طرفداران و عموم به رویداد زنده اخیر سونی در مورد سخت افزار نگاه کنیم، حقیقتا واژه ای بهتر از افتضاح پیدا نخواهیم کرد. به نظر می رسد که این کنفرانس مخصوص توسعه دهندگان بوده است و بسیاری از این افراد را هیجان زده کرده است. از وقتی که مشخصات فنی کنسول PS5 منتشر شده است، افراد زیادی به مصاحبه پرداخته اند و در مورد جنبه های مختلف آن مانند حافظه SSD سریع و همچنین موتور صدای سه بعدی صحبت کرده اند.

یکی از مهندسان گرافیک اینتل به نام Dietmar Souch نیز در مورد مشخصات سخت افزاری کنسول جدید صحبت کرده است و هیجان خود رابروز داده است. او در صفحه توییتر خود گفته است که سونی در این کنسول تصمیم های بسیار زیرکانه و هوشمندی گرفته است و معماری کنسول فوق العاده است. او در ادامه گفته است که SSD این کنسول شگفت انگیز است اما پیشرفت های گرافیکی این کنسول در نظر همه بود و اتفاق عجیب و غریبی نیست. او همچنین از موتور صدای سه بعدی نیز تغریف کرده است:

به نظر می رسد سونی انتخاب های بسیار هوشمندانه ای در مورد معماری کنسول PS5 کرده است. SSD فوق العاده است اما کمی زیاد از حد قوی است. پیشرفت های CPU و GPU نیز عالی است اما همه انتظار آن را داشتیم. من واقعا از موتور صدای جدید این کنسول خوشم آمد!

مدت هاست که بحث در مورد سخت افزار کنسول PS5 میان توسعه دهندگان بالا گرفته است و سونی با این رویداد زنده خود به تمامی این بحث ها پایان داد و یک کنسول رضایت بخش را معرفی کرد. این کنسول گزینه های زیادی برای ساخت بازی در اختیار استودیوها قرار می دهد و فرایند ساخت بازی برای آن فوق العاده سریع است. سونی همچنین اجرای بخش بزرگی از بازی های PS4 را روی این کنسول جدید تایید کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.