Savage-Games-PlayStation
علیرضا نظری

سونی استودیو توسعه دهنده موبایل Savage Game را خریداری کرد

علیرضا نظری 9 شهریور 1401 بدون دیدگاه
94 بازدید

شرکت سونی  از خرید استودیو Savage Game که در زمینه تولید بازی موبایل فعالیت می‌کند، خبر داد. این خبر نشان‌دهنده‌ی شروع رسمی و آغاز به کار استودیو پلی‌ استیشن، در بخش موبایل است. آقای هرمان هولست، رئیس استودیوهای پلی‌ استیشن هم در پست جدیدی از بلاگ رسمی Playstation، ضمن خوش‌آمدگویی به استودیو Savage Game، از نقش بسزای موبایل در آینده این شرکت یاد کرده است.

کمپانی Savage Game به عنوان اولین استودیویی شناخته می‌شود که در خانواده سونی، روی عناوین موبایل متمرکز شده است. مدیر استودیوهای سونی هم در این مورد اظهار نظر کرده و می‌گوید: «تیم Savage Game، از افراد بسیار با استعداد و خلاقی تشکیل شده، که سال‌ها تجربه در ساخت برخی بازی‌های پرطرفدار تلفن‌های همراه را دارند. اکنون ما با این استودیو به توافق نهایی رسیده ایم. آن‌ها با ایده‌های جدید و نوآورانه خود، در سال 2020 این تیم را پدید آورده‌اند. ما هم برای گسترش مخاطبان خود در عرصه پلی‌استیشن، با آن‌ها همکاری می‌کنیم تا عناوین محبوبی در آینده منتشر شود».

خرید Savage Game پلی استیشن

خرید استودیو موبایل Savage Game

همچنین در اطلاعات جدید بدست آمده، خبر از ساخت یک بازی اکشن ناشناخته از سوی استودیو Savage Game، روی موبایل را شاهد هستیم. در حال حاظر جزئیات بیشتری از این بازی در دسترس نیست اما با توجه به صحبت‌های Hulst در این باره، می‌توانیم منتظر خبر‌های گوناگونی از آن‌ باشیم. وی گفت: «برای فاش کردن اطلاعات و جزئیات این بازی، مدت زمان بیشتری لازم است، اما من بسیار هیجان زده هستم که آن‌ها چه زمانی قرار است این عنوان را معرفی کنند».

سونی مدتی است که تمایل خود را برای حرکت بیشتر به سمت بازی‌های موبایلی ابراز کرده است. جیم رایان، رئیس CIE، طی یک جلسه توجیهی تجاری گفت؛ این شرکت انتظار دارد تا سال 2025 نیمی از نسخه‌های سالانه آن، روی رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه باشد. با گسترش عناوین رایانه‌های شخصی و موبایل، این فرصت را به‌ آن‌ها می‌دهد، تا با ورود به این بازار، بتوانند بخش محدودی از نرم‌ افزار‌های آن را در دست بگیرند.

سال گذشته نیز سونی، شخص Nicola Sebastiani، که اکنون معاون بخش موبایل در استودیو پلی استیشن می‌باشد را استخدام کرد. وی رئیس سابق محتوای Apple Arcade نیز بوده است و میتواند به خوبی تاثیرگذار باشد. همچنین سونی در سال جاری، قصد آوردن چند آی‌پی نمادین به موبایل را دارد که باید منتظر خبر‌های بیشتری از سوی آن باشیم.

منبع: videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.