dreams
یحیی رحیمی

سونی بازی Super Mario را بعد از شکایت نینتندو از عنوان Dreams حذف کرد

یحیی رحیمی 3 فروردین 1399 بدون دیدگاه
484 بازدید

بازی Dreams یک عنوان فوق العاده است. این بازی مدتی پیش روی کنسول PS4 عرضه شد و طراحی آن به صورتی است که بازی های مختلفی را می توان در این عنوان پیاده کرد. حالا سونی مدل شخصیت Super Mario را بعد از شکایت رسمی نینتندو از بازی خود حذف کرده است.

مدتی پیش از وجود شخصیت Super Mario در بازی Dreams گفته شد. نینتندو بعد از آن بود که رسما ناراحتی خود را از استفاده بدون اجازه از این شخصیت عنوان کرد. همان طور که می دانید، برای استفاده از این شخصیت باید با نینتدو قرارداد بست. به هرحال سازنده بازی Dreams در توییتر خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است و به نظر می رسد که مراحل ساخته شده ماریو توسط کاربران حالا از سرورها پاک شده است.

یک خبر خوب و یک خبر بد! ما کمی نزدیک به خورشید پرواز کردیم بچه ها! به نظر می رسد که کمپانی که نمی خواهم اسمش را ببرم چندان از بازی ما خوشش نیامده است. اما نگران نباشید، فعلا پروژه های ماریو در Dreams را تعلیق کرده ایم تا ببینیم چه می توان کرد.

به هر حال نینتدو یک ایمیل رسمی به خود سونی ارسال کرده است و در این ایمیل شکایت خود را از استفاده بدون اجازه بیان کرده است. فردی که Super Mario را وارد این بازی کرده است نیز گفته است فعلا نمی تواند کاری کند و باید منتظر بماند تا اتفاقات بعدی سرنوشت آن را مشخص کند.

عمل انجام گرفته توسط نینتندو نیز عجیب نیست زیرا که این شرکت رکورد بلند بالایی در زمینه حذف بازی ها و محتواهای مرتبط با نینتندو که بدون اجازه بوده اند دارد. جالب است که یک سری بازی های دیگر از این سری در Dreams شروع به کار کرده اند و به نظر می رسد که توسعه دهنده برنامه هایی در سر دارد.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.