bill gates
یحیی رحیمی

بیل گیتس به منظور تمرکز روی کارهای بشردوستانه از تیم مدیریتی مایکروسافت کنار رفت

یحیی رحیمی 26 اسفند 1398 بدون دیدگاه
431 بازدید

بیل گیتس، خالق ویندوز و بنیان گذار مایکروسافت، به تازگی جدایی خود را از تیم مدیریتی مایکروسافت اعلام کرده است و قرار است که به جای آن روی کارهای بشردوستانه تمرکز کند. او این خبر را در حساب کاربری LinkedIn خود اعلام کرده است و قرار است تلاش های او برای کارهای خیرخواهانه بیشتر شود.

من تصمیم گرفتم که از هر دو پست های کاری مایکروسافت و Berkshire Hathaway که در آن‌ها مشغول به کار بودم کنار گیری کنم و به جای آن وقت بیشتری را روی کارهای بشر دوستانه از جمله سلامت جهانی و توسعه شهری، آموزش و همچنین افزایش حضورم در زمینه تغییرات زیست محیطی به اشتراک بگذارم. مدیریت کمپانی مایکروسافت تا به حال هیچ گاه به این اندازه قدرتمند نبوده است و حالا وقت برداشتن قدم بعدی رسیده است. با تمامی احترامم برای مایکروسافت، کناره گیری از این شغل به معنی آن نیست که دیگر به طور کامل از مایکروسافت جدا شوم.

میلیارد 65 ساله آمریکایی اولین بار در سال 2008 از ریاست کمپانی مایکروسافت کناره گیری و کرد تنها نقش مشاور را در این زمینه داشت. او حتی ایده های خود را در مورد بازی Age of Empires: Definitive Edition نیز با توسعه دهندگان به اشتراک گذاشته بود و مشاوره های خوبی به تیم های حاضر در مایکروسافت می داد.

مایکروسافت همیشه بخش مهمی از زندگی کاری من خواهد بود و من نیز به ساتیا در زمینه رهبری فنی و رسیدن او به اهداف در نظر گرفته اش کمک خواهم کرد. حالا در مورد پیشرفت این کمپانی حسی خوش بینانه دارم و فکر می کنم این شرکت می تواند به دنیا کمک کند.

بیل گیتس سالهاست در حال انجام کارهای خیریه در کشورهای آفریقایی است و به نظر می رسد از این به بعد تلاش او بیشتر نیز خواهد شد. نظر شما در مورد این تصمیم او چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.