Microsoft Flight Simulator
یحیی رحیمی

اسکرین شات های جدیدی از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد

یحیی رحیمی 26 اسفند 1398 بدون دیدگاه
956 بازدید

بازی Microsoft Flight Simulator به دنبال یک بازگشت طوفانی میان طرفداران خود است. یکی از بزرگ ترین مزیت های این بازی که باید در نظر داشته باشیم، شبیه سازی کاملا واقعی پرواز در آسمان آبی است. واقعا سخت است که میخکوب کیفیت بصری بازی نشویم و می توانید این نکته را در اسکرین شات های جدید بازی به وضوح ببینید.

اسکرین شات های جدید بازی Microsoft Flight Simulator توسط خود مایکروسافت منتشر شده اند و واقعا نمی توان آن‌ها را تحسین نکرد. شاهد محیط های مختلفی در روز و شب هستیم و همچنین افق های دور را نیز می بینیم. بازی آنقدر خوب طراحی شده است که سخت است فاصله میان واقعیت و بازی را درک کنیم. مدتی پیش گفته شد که تمامی فرودگاه های جهان در این بازی قرار داده شده است و این اتفاق فوق العاده مهمی برای بازی است.

یکی از مهم ترین بخش های بازی فرودگاه ها هستند.کمتر کسی پیدا می شود که از فرودگاه خوشش بیاید مگر اینکه شما یکی از آن لاکچری لایف ها باشید که به بلیت و سرویس های ویژه دسترسی دارد. معطلی و تاخیر پرواز فوق العاده اعصاب خردکردن است و بعضی اوقات نمی توانید بفهمید که واقعا چرا این همه ساعت آنجا نشسته اید و هنوز خبری از پرواز نیست. حالا به لطف بازی Microsoft Flight Simulator قرار است تمامی فرودگاه های سراسر جهان را ببینید و مزه فرود آمدن در آن‌ها را بچشید.

این اولین بار نیست که تصاویری با کیفیت را از این بازی مشاهده می کنیم و مدتی پیش نیز یک سری اسکرین شات های دیگر منتشر شده بود. به هر حال این تصاویر نیز آخرین نخواهند بود. مایکروسافت تلاش زیادی برای این بازی کشیده است و می خواهد محصولی کاملا بی نقص را به طرفداران ارایه کند. بازی Microsoft Flight Simulator امسال روی Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.