Xbox-Series-X
یحیی رحیمی

3D Realms: پردازنده Zen 2 کنسول Xbox Series X قدرت خروجی آن را دوبرابر می کند

یحیی رحیمی 25 اسفند 1398 بدون دیدگاه
581 بازدید

کنسول Xbox Series X با توجه به آنچه تا به حال شنیده ایم، یک محصول پرقدرت به نظر می رسد. تا به حال توسعه دهندگان حاضر در صنعت بازی های ویدیویی در مورد بخش های مختلف این کنسول صحبت کرده اند و هیجان خود را در مورد پتانیسل های آن نشان داده اند.

موسسان استودیو 3D Realms به نام های Fredrik Schreiber و Scott Miller اخیرا در مورد بازی جدیدشان به نام Kingpin: Reloaded صحبت کرده اند. این بازی یک شوتر کلاسیک است و حالا قرار است نسخه بهبود یافته آن منتشر شود. در میانه مصاحبه، صحبت به مشخصات سخت افزاری کنسول های جدید رسیده است و این دو نیز با دید بازی در مورد آن‌ها صحبت کرده اند.

نکته ای که نظر هر دو را در مورد کنسول Xbox Series X به خود جلب کرده بود، وجود پردازنده Zen 2 سفارشی روی آن بود. به باور آن‌ها چنین پردازنده ای می تواند قدرت خروجی کنسول را دوبرابر کند:

ما می بینیم که Series X توانسته عملکرد خروجی خود را دوبرابر کند و این می تواند مزیت بزرگی برای بازی های AAA باشد. اما برای بازی های کوچکتر باید گفت که سرعت بارگذاری بالاتر و همچنین هوش مصنوعی بهتر و البته کیفیت 4K با فریم ریت 60 فریم در ثانیه عالی خواهند بود.

این دو در ادامه از وجود حافظه SSD و تاثیر آن روی بازی خودشان صحبت کرده اند. هر چند که بازی آن‌ها نیاز زیادی به سخت افزار نخواهد داشت اما به باور آن‌ها عنوان های درجه یک شاهد پیشرفت زیادی خواهند بود:

برای بازی مشابه Kingpin: Reloaded وجود سخت افزار قوی لازم نیست و SSD نیز تاثیری ندارد. اما بازی های بزرگ تر قطعا چنین پیشرفتی را به طرز عجیبی درک خواهند کرد.

Xbox Series X آخر سال میلادی عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.