watch dogs
یحیی رحیمی

بازی Watch Dogs روز 29 اسفند به صورت مجانی روی Epic Games Store خواهد بود

یحیی رحیمی 23 اسفند 1398 2 دیدگاه
1,488 بازدید

فروشگاه Epic Games برخلاف آنچه فکر می کنید یکی از دست و دلبازترین فروشگاه های بازی بوده است. Epic Games Store بارهها بازی های فوق العاده ای را در ژانرها و اندازه های مختلف آن هم به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است. حالا زمان معرفی یک بازی بزرگ دیگر رسیده است و روز 19 مارس قادر به دریافت Watch Dogs روی این فروشگاه خواهید بود.

با شروع هفته آینده می توانید بازی Watch Dogs ساخته یوبی‌سافت را به صورت رایگان به حساب خود اضافه کنید. این بازی اولین عنوان از سری بازی جذاب به همین نام است. شاهد آنتی هیرویی به نام Aiden در این بازی هستیم و او با استفاده از از گجت هایی فوق العاده پیشرفته به دنبال انتقام است. تریلرهای این بازی نوید یک عنوان فوق العاده را می داد اما نسخه نهایی چندان که باید مورد رضایت کاربران قرار نگرفت. به هر حال این بازی را می توانید به رایگان دریافت کنید و ضرر نخواهید کرد.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که در سال 2003 هکری به نام ریموند کنوی ویروسی را در کامپیوترهای مدیران آمریکا وارد می‌کند که منجر به قطع برق 55 میلیون نفر و در نهایت قتل 17 نفر از آن‌ها می‌شود. از آن پس سیستم امنیتی آمریکا به طور کلی تغییر می‌کند، ولی پس از مدتی نظارت بر این سیستم به دست ارگان‌های خصوصی می افتد، در نهایت سطح امنیت شیکاگو به شدت پایین می‌آید. خواهر زاده ایدن به دست یکی از این ارگان‌ها به قتل می‌رسید، درنتیجه ایدن برای جلوگیری از فعالیت این ارگان‌ها و انتقام گیری بر می‌خیزد.

بازی Watch Dogs به مدت یک هفته مجانی خواهد بود و می توانید از روز 19 مارس میلادی یا 29 اسفند این بازی را دریافت کنید. در حال حاضر بازی های Anyodyne 2: Return To Dust و A Short Hike در دسترس هستند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    هربد

    مهمان

    سلام با تشکر از سایت خوب پارسی گیمز، نسخه ی کرک این بازی رو قبلا نتوانسته بودم در سیستم اجرا کنم ولی این نسخه را در شرایط تحریمی اکنون با تلاش فراوان از اپیک گیمز دانلود کردم و به خوبی اجرا شد، آیا بعد از این یک هفته ی مذکور بازی کردن همچنان مقدور است یا این یک هفته تنها برای دانلود رایگان است و بازی کردن بعد آن هم مقدور است؟ با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به هربد

      پشتیبانی

      سلام
      محدودیت زمانی ندارد