E3Logo
یحیی رحیمی

رویداد E3 2020 به طور رسمی لغو شد؛ مایکروسافت و یوبی‌سافت به دنبال کنفرانس آنلاین

یحیی رحیمی 22 اسفند 1398 بدون دیدگاه
332 بازدید

دیروز گزارش ها و شایعاتی در مورد احتمال لغو رویداد E3 2020 منتشر شده بود. موسسه ESA که مسئول برگزاری این مراسم است به طور رسمی لغو E3 امسال را اعلام کرده است و قرار نیست امسال هیچ رویدادی در شهر لس آنجلس برگزار شود.

مانند دیگر رویدادهای لغو شدن چون GDC و SWSW، دلیل اصلی لغو این رویداد شیوع ویروس کرونا و تبدیل آن به یک خطر جهانی است. E3 از سال 1995 تا به حال هرساله برگزار شده است و این اولین بار است که در تاریخ خود برگزار نمی شود. ESA در اعلامیه خود گفته است:

بعد از مشورت دقیق با همکارانمان در مورد سلامت تمام افراد حاضر در این صنعت و طرفدارانمان، به این تصمیم سخت رسیدیم که E3 2020 را لغو کنیم. با توجه به گسترش نگرانی در مورد ویروس COVID-19 ما حس کردیم این بهترین شیوه برای پاسخ به این بحران جهانی است. از اینکه نتوانستیم این رویداد را برای طرفداران و حامیانمان برگزار کنیم ناراحت هستیم اما می دانیم که این تصمیم درستی بود.

در ادامه این خبر، کمپانی های حاضر در این نمایشگاه شروع به واکنش نشان دادن کردند. فیل اسپنسر در توییت جدید خود گفته است که یک رویداد جداگانه و احتمالا آنلاین را برای طرفداران Xbox برگزار خواهد کرد و در این رویداد از نسل بعدی کنسول های بازی و عنوان های جدید صحبت خواهد شد. این رویداد قرار است دیجیتالی باشد. در سوی دیگر یوبی‌سافت نیز همین روش را پیش گرفته است و به دنبال برگزاری مراسم خود به صورت دیجیتالی است و نمی خواهد که طرفداران جا بماند.

ESA در پایان از همه تشکر کرده است و قول داده است که رویداد E3 2021 را فوق العاده برگزار کند و دوباره تمام خبرگزاری ها و طرفداران بازی های ویدیویی را گرد هم آورد. صحبت هایی در مورد به تاخیر افتادن عرضه نسل بعدی کنسول ها نیز شنیده می شود و باید دید تا چه حد این گمانه زنی درست است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.