E3 2019
یحیی رحیمی

شایعه: رویداد E3 2020 امسال برگزار نخواهد شد

یحیی رحیمی 21 اسفند 1398 بدون دیدگاه
378 بازدید

با گسترش و شیوع جهانی ویروس کرونا ترس به تمام کشورها و شهرهای مختلف افتاده است. این ویروس حالا یک اپیدمی جهان است و تا به حال کنفرانس ها و رویدادهای مختلفی همچون GDC نیز لغو شده اند. با توجه به اینکه مشخص نیست چه زمانی دوباره به حالت عادی برخواهیم گشت، شایعات در مورد لغو برگزاری کنفرانس E3 2020 نیز قوت گرفته است و شایعات مختلفی که از منابع گوناگون منتشر شده است، احتمال برگزاری مراسم امسال را به هاله ای از ابهام برده است.

تا به حال شایعات مختلفی از کنسل شدن رویداد E3 2020 منتشر شده است. یکی از آن‌ها استودیو Developer Digital است که در توییت خود گفته است بلیت هتل و پرواز خود را برای E3 لغو کنید. این در حالی است که این ناشر بزرگ چند سالی است که به این کنفرانس اضافه شده است و ممکن است تصمیم به عدم حضور در مراسم امسال گرفته باشد. هنوز صحبتی رسمی در مورد خود رویداد وجود ندارد و احتمالا کمپانی های دیگری نیز به زودی کنار خواهند رفت.

جدا از این توییت های دیگری از خبرنگاران مشهور مانند Jason Schreier و Patrick Klepek نیز حاکی از لغو مراسم امسال هستند. این افراد در توییت های جدیدشان گفته اند که ناشران حاضر در مراسم امسال به زودی خبر عدم حضور خود را اعلام خواهند کرد. برای همین حتی اگر خود E3 نیز برگزار شود، بعید است که هیچ کدام از کمپانی های بزرگ در این مراسم شرکت کنند.

این صحبت هنوز در حد یک شایعه است اما با توجه به اینکه افراد شناخته شده ای آن را مطرح کرده اند و اینکه خودشان نیز از وجود منابع زیادی برای این شایعه گفته اند، قطعا در روزهای آینده خبرهای رسمی را هم دریافت خواهیم کرد. بسیاری باور دارند که موسسه برگزاری مراسم، به صورت ویدیویی و از راه دور عمل خواهد کرد و به این شکل بازی های جدید را خواهیم دید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.