دانلود بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story برای PC
دانلود بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story برای PC

پارسی گیم 18 اسفند 1398 بدون دیدگاه
10,594 بازدید

دانلود بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story برای کامپیوتر

سامورایی‌ها یکی از جنگجویان کاریزماتیکی هستند که تابه‌حال راهشان را به فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی پیداکرده‌اند. استودیو Acquire Corp هم به‌نوبه خود این جنگجویان افسانه‌ای را هدف قرار داده است. بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story درواقع یک اکشن نقش‌آفرینی ایزومتریک است که راه و رسم سامورایی‌ها را در دل خود روایت می‌کند. داستان بازی در مورد آدمی شمشیر به دست است که با یک تاجر آشنا می‌شود و این تاجر نیز بدهی بزرگی روی دوشش قرار دارد و به همین دلیل دخترش از او گرفته‌شده است تا بدهی را پرداخت کند. سامورایی ما به او پیشنهاد کمک می‌دهد اما درازایش از او می‌خواهد که دخترش را به عقدش درآورد.

کل بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story روی یک تقویم می‌چرخد. به این معنی که باید از زمان به‌خوبی استفاده کنید و در زمان مشخصی دشمنان را شکست داده و محیط را ترک کنید وگرنه توسط هیولاها و اهریمنان گرفتار خواهید شد و تمام آیتم‌هایی که تابه‌حال جمع‌آوری کرده‌اید را از دست خواهید داد. هر چه بیشتر پیشرفت کنید، با سیاه‌چاله‌های بزرگ‌تر و سخت‌تری مواجه خواهید شد و اینجاست که باید ثابت کنید چند مرده حلاجید. به دست آوردن این دختر چندان کار آسانی نیست و برای آن باید سلاح آماده کنید و وارد جنگی عظیم شوید و تا آخرین نقطه پیش بروید. مبارزات بازی حسابی شمارا مشغول به خود خواهند کرد و کافی است وارد یک سیاه‌چاله شوید تا هجمه وحشت‌انگیز دشمن به سمت خود را مشاهده کنید. اینجاست که روی اکشن بازی خود را نشان می‌دهد و شمارا به‌سرعت درگیر می‌کند. یک‌لحظه ایست می‌تواند باعث نابودی شود.

بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story سامورایی با اسب سفید به دنبال عروس خود است. با کشتن دشمنان سطح شما بالاتر می‌رود و می‌توانید حریفان را راحت‌تر به‌زانو دربیاورید. برای همین از شمشیر خود استفاده کنید و تا می‌توانید در این راه آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنید تا در آخر بتوانید به هدف بزرگ خود برسید. گیم پلی بازی در چرخه‌هایی مدام تکرار می‌شود و کافی است تنها بکشید و جلو روید تا در آخر پایان‌بندی بزرگ داستان را مشاهده کنید. این بازی از دیگر عنوان‌های سامورایی نیز الهام گرفته است و تا حدودی المان‌های موجود در آن‌ها را به‌کاربرده است.همراه این سامورایی جوان شوید و او را به آرزویش برسانید. در این سبک نگاهی به Way of the Samurai و Conglomerate 451 هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی KATANA KAMI A Way of the Samurai Story با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 64-bit
Processor: Intel Core i3-4170 @ 3.70GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA@ GeForce@ GTX 460 or better
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipse

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Way of the Samurai is forged in battle! Play as a ronin during Japan’s Meiji Restoration in the volatile Rokkotsu Pass. The swordsmith Dojima falls into debt and his beautiful daughter is taken as collateral. Help repay the debt by crafting swords by day and exploring the mysterious, twisting dungeons of the Ipponmatsu Cave for valuable materials at night.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.