دانلود بازی Lunistice برای PC
دانلود بازی Lunistice برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lunistice برای PC

پارسی گیم 21 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,888 بازدید

دانلود بازی Lunistice برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر از گذشته یکی از ژانرهای اصیل و جذاب در میان بازی‌های ویدیویی بوده و تنوع بالای این بازی‌ها در کنار گیم پلی سرگرم‌کننده‌اش، محبوبیت زیادی به آن‌ها بخشیده است. امروز نیز با وجود پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی هنوز شاهد حضور عناوین پلتفرمر چه با گرافیک سه‌بعدی و چه دوبعدی هستیم. بازی Lunistice از استودیو A Grumpy Fox یک بازی مستقل و جذاب در سبک پلتفرمر سه‌بعدی بوده که ماجراجویی‌های جذاب و فانتزی را به خوردتان خواهد داد.

شما در این بازی باید کاراکتری به اسم Hana را کنترل کنید که به رویای عجیبی فرو رفته و در دنیای خواب‌هایش غرق شده است. مراحل بازی به طور کامل داخل رویاهای Hana طراحی شده و باید با گذر از مناطق مختلف به مقصد نهایی برسید. طراحی مراحل خطی بوده و با زاویه دوربین سوم شخص و عناصر پلتفرمر، باید از موانع عبور کرده و چالش‌ها را پشت سر بگذارید. راز نهایی بازی در سیاره ماه پنهان‌شده و پس از گذراندن ماجراجویی‌های مختلف، در نهایت به پاسخ خواهید رسید.

گیم پلی بازی دارای عناصری کلاسیک و جذاب است، شما باید با استفاده از پریدن، جاخالی دادن و عکس‌العمل مناسب در مراحل پیش بروید. مراحل کوتاه و سرگرم‌کننده طراحی شده‌اند تا هر بازیکنی با اندکی تلاش بتوانید از پس چالش‌هایش برآید. بخشی از بازی به رکورد زدن در زمان مشخص اختصاص دارد که در طول آن بتوانید سریع‌ترین زمان را ثبت کرده و مهارت خود را بیشتر به چالش بکشید. گرافیک سه‌بعدی و ساده بازی Lunistice نیز طعمی از نوستالژی را به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slime Rancher و It Takes Two را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lunistice برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 10 or 11.
Processor: Dual-Core CPU @ 2.0GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GT 650M or similar
Storage: 620 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 10 or 11.
Processor: Dual-Core CPU @ 2.4GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 760 GTX or similar
Storage: 620 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Lunistice is a linear 3D platformer that is heavily inspired by the 32-bit era of yesteryear. Follow Hana the Tanuki on her adventure through her dreams!
Explore the different dreamscapes to guide her to her final destination – The Moon – and try to uncover the secrets of “The Lunistice” along the way! Explore a multitude of different dreamscapes created from Hana’s memories! Jump and run through an old shrine, a fancy water park or a world made out of food! Lunistice is designed as a simple and short experience that you can easily play in short bursts! Have fun and enjoy the good vibes!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.