دانلود بازی Conglomerate 451 برای PC
دانلود بازی Conglomerate 451 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Conglomerate 451 برای PC

پارسی گیم 5 اسفند 1398 بدون دیدگاه
5,394 بازدید

دانلود بازی Conglomerate 451 برای کامپیوتر

شهرهای آینده را چطور می‌بینید؟ فیلم‌های هالیوودی آدم‌هایی رباتیک و شهرهایی با تابلوهای نئون و زرق‌وبرق را نشان می‌دهند که بشریت تماماً به یکدیگر مشکوک هستند و این فناوری است که انسان را به انزوا کشانده است. در این میان ژانر سایبرپانک کم‌کم در حال مستقل شدن است و بازی Cyberpunk 2077 نیز به این امر کمک زیادی کرده است. حالا استودیو RuneHeads با کمک شرکت 1C Entertainment انتشار بازی Conglomerate 451 که درواقع یک نقش‌آفرینی اول‌شخص است به گسترش این سبک دامن زده است. شهر به هرج‌ومرج کشیده شده است و گروه‌های تبه‌کار تمام مردم را به دل ترس و وحشت انداخته‌اند. در این میان شما هستید که باید نظم را به این شهر برگردانید.

بازی Conglomerate 451 شمارا در نقش مدیرعامل یک شرکت مخصوص قرار می‌دهد و وظیفه شما نیز برگرداندن نظم به شهر است. تمام سیستم‌ها به‌هم‌خورده‌اند و انسان‌ها در شرف نابودی قرارگرفته‌اند. به کمک فناوری‌های جدید می‌توانید کپی‌های کاملاً واقعی از انسان‌ها تهیه کنید و با استفاده از آن‌ها تیم خود را تشکیل دهند. می‌توانید دی ان ا را تغییر دهید و مأموران مخصوصی را تمرین دهید. سپس آن‌ها را با سلاح‌های قدرتمندی تجهیز کنید و در آخر با هر هزینه‌ای که باشد، نظم را به شهر برگردانید و جرم و جنایت را از دامن آن پاک‌کنید. داستان بازی در طول 75 هفته اتفاق می‌افتد و هر هفته نیز به یک مأموریت تعلق دارد. شهر موجود در بازی به 5 منطقه تقسیم‌شده است و هرکدام دارای استایل خاص خوشان هستند. مراحل شمارا به این مناطق می‌فرستند و برای همین با دشمنان و گروهای متفاوتی روبه‌رو هستید. در هر مرحله باید تلاش کنید گروه‌های تبه‌کار را از بین ببرید.

بازی Conglomerate 451 آینده فجیع انسانی در گروه عشق به فناوری است. گیم پلی بازی شبیه عنوان‌های سیاه‌چاله‌ای و است و کنترل بازی محدود است و برای نمونه با دکمه‌های WASD می‌توانید گروه خود را حرکت دهید و در مورد مبارزه نیز باید گفت که هر گروه از سربازان دارای توانایی خاص خود هستند و با کلیک روی هدف، این توانای مخصوص روی دشمن خالی خواهد شد! هر گروه از سربازان نیز دارای جان مخصوص خود هستند و باید حواستان به سلامتشان باشد وگرنه کل شرکت شما از هم خواهد پاشید. گروه‌های مختلف در حال به گند کشیدن شهر و بشریت هستند و امید به نظم تنها در تصمیمات شماست. اگر به این سبک علاقه دارید بازی‌های Legend of Grimrock و Hades نیز پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Conglomerate 451 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows: Vista SP1 (64-bit), 7 (64-bit), 8 (64-bit), 10 (64-bit)
Processor: 2.5 Ghz Intel® Core™2 Duo Processor or AMD equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 500 series 1GB video card or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows: Vista SP1 (64-bit), 7 (64-bit), 8 (64-bit), 10 (64-bit)
Processor: 3.5 Ghz Intel® i5 or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 2 GB video card or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Conglomerate 451 is a grid-based, dungeon crawling first-person RPG with roguelike elements set in a cyberpunk world. You are the CEO of a Special Agency, instructed by the Senate of Conglomerate city to restore the order in sector 451, where corrupted corporations have established their turfs. Thanks to the last constitutional decree, you are allowed to create human clones. Build your own team, manipulate DNA, train your agents, equip them with high-end weapons, choose what cyberlimbs to implant, and send the squad to the field with only one goal: eradicate crime and restore order at any cost.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.53 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.