the-last-of-us
یحیی رحیمی

HBO ساخت سریال The Last of Us را تایید کرد

یحیی رحیمی 16 اسفند 1398 بدون دیدگاه
448 بازدید

سونی سال گذشته استودیو PlayStation Productions را تاسیس کرد. این استودیو روی تولید سریال و فیلم های سینمایی تمرکز دارد و بعد از شروع به کار نیز سریال Twisted Metal را معرفی کرد. به نظر می رسد که این استودیو در حال ساخت یک پروژه بسیار بزرگ باشد.

هالیوود ریپورتر تایید کرده است که استودیو PlayStation Productions با همکاری Sony Pictures دست به تولید یک سریال بر اساس بازی The Last of Us گرفته است. این سریال قرار است در شبکه HBO پخش شود و Neil Duckmann که خالق و کارگردان این سری بازی است، به عنوان نویسنده و تولید کننده سریال مشغول به کار خواهد شد. علاوه بر او خالق مینی سریال چرنوبیل به نام Craig Mazin نیز به توسعه بازی کمک خواهد کرد.

Druckmann در مورد Craig و سریال گفته است:

اولین بار که با Craig نشستم و در مورد درک او از داستان The Last of Us شنیدیم، فوق العاده تعجب زده شدم. او با سریال چرنوبیل یک شاهکار احساسی تولید کرد و نمی توانم فردی بهتر از او را برای کار روی یک سریال تلویزیونی از بازی پیدا کنم.

در ادامه Mazin نیز از دراکمن حسابی تعریف کرده است:

او بدون شک بهترین داستان سرایی است که در زمینه بازی های ویدیویی کار می کند. اینکه شانس کار روی چنین پروژه ای را پیدا کرده ام، آرزوی دیرینه من بوده است و باعث افتخار است که آن را با کمک نیل انجام می دهم.

مدیر برنامه های شبکه HBO نیز از این همکاری اظهار خوشحالی کرده است و آن را یک فرصت فوق العاده برای همکاری دانسته است و اینکه بتوان روح واقعی به درون دنیای مجازی بازی دمید. این فرد تا به حال روی سریال های زیادی کار کرده است و تاثیر زیادی نیز روی سریال بازی تاج و تخت داشت. HBO استانداردهای زیادی برای کیفیت نهایی دارد و قطعا شاهد یک محصول نهایی فوق العاده خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.