پارسی گیم

دانلود بازی Racing Glider برای PC

پارسی گیم 15 اسفند 1398 بدون دیدگاه
5,810 بازدید

دانلود بازی Racing Glider برای کامپیوتر

فناوری دنیای اطراف ما را به شدت تغییر داده است. شاهد ماشین ها و ابزارهای عجیب و غریبی هستیم و دیگر می توان گفت که بدون آن‌ها ما هیچ چیز نیستیم. هنگامی که به آینده نگاه می کنیم همه چیز را در پیشرفته ترین حالت خود مشاهده می کنیم و وسایل نقلیه و خودروها نیز بخشی از همین فانتزی ماست. اخیرا استودیو Mystik’art دنیایی آینده را روبه روی چشمان ما آورده است. جایی که گلایدرها در جاده های پیشرفته جولان می دهند و با سرعت های خیره کننده از هم دیگر جلو می زننند. بازی Racing Glider برعکس تمام بازی های رقابتی دیگر، خودروهای عادی را حذف کرده است و فانتزی را ترجیح داده است.

بازی Racing Glider یک عنوان آینده نگرانه است که محیط های مسابقه فوق العاده عجیب و غیرقابل باوری را ارایه می دهد و با نگاه به آن ممکن است یاد فیلم های هالیوودی پیرامون آینده بیفتیم. بخش Time Trail بازی شما را در پیست های مسابقه بزرگی قرار می دهد و باید برای پیروزی زمان را شکست دهید. برای این کار باید یاد بگیرید چطور در سرعت بالا، کنترل این خودرو پرسرعت را حفظ کنید و البته در عین حال از دیگر حریفان نیز جلو بزنید که این مسابقه ای بزرگ است. گیم پلی بازی پیرامون سرعت و کنترل است. سرعت بالا هیجان عجیبی در وجودتان به راه خواهد انداخت و تا به حال هیچ گاه چنین تجربه ای در عمرتان کسب نکرده اید. فیزیک این بازی، نیروس نام آشنای جاذبه را شکست داده است و دیگر خبری از چرخ و حرکت روی آسفالت نیست. هر کدام از گلایدرها نیز دارای فیزیک مخصوص به خود هستند و سر و کله زدن با آن‌ها چندان که فکر می کنید آسان نیست.

Racing Glider تجربه ای فانتزی در دنیای عجایب است. مودهای مختلفی برای هیجان بخشیدن به بازی در نظر گرفه شده است و علاوه بر آن نیز انواع و اقسام گلایدرها وجود دارند. برای نمونه یکی از آن‌ها شبیه ماشین های فرمول 1 آینده هستند و دیگری نیز دوچرخه ای فوق پیشرفته. بازی به مراحل مختلفی تقسیم شده است و تا 50 مرحله مختلف را تجربه خواهید کرد. در پایان هر چالش نیز به شما یک مدال اهدا می شود و برای این اطمینان حاصل کنید که با نهایت سرعت و در پایین ترین زمان مسابقه را پایان دهید وگرنه تمام دلیل انجام این بازی زیر سوال می رود. آینده بشر فوق العاده عجیب و ترسناک است و فناوری با سرعتی عجیب ما را به سمت پرتگاهی غیر قابل کنترل می برد. نیاز به سرعت قطعا در روزگار آینده حس خواهد شد. در این سبک می توانید Assetto Corsa Competizione و Wreckfest را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Racing Glider با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64bit
Processor: Intel Core i3-540 / AMD Phenom II X4 940
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64bit
Processor: Intel Core i5-6600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 3 Go / Radeon RX 580 4 Go
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Racing Glider reinvents futuristic racing game classics by offering rally-like tracks in natural and fantastic environments. Take place in a “Time Trial” campaign with a large number of tracks that will be unlocked over the course of your victories. You will need to master the inertia, speed and physics of each vehicle you play to beat the times and win all the medals. Racing Glider offers a gameplay between speed and mastery that will make you discover a new kind of antigravity racing game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.