دانلود بازی Monark برای PC
دانلود بازی Monark برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Monark برای PC

پارسی گیم 4 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,559 بازدید

دانلود بازی Monark برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی همواره طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. تنوع بالای محتوای موجود در این بازی‌ها، وجود روایت داستانی عمیق، کاراکترهای به‌یادماندنی و گیم پلی سرگرم‌کننده از المان‌های اصلی جذابیت این ژانر هستند. نقش‌آفرینی‌های ژاپنی یا همان JRPG با اضافه کردن عناصر انیمه‌ها، طرفداران بی‌شمار این سریال‌های کارتونی را نیز به خود جذب می‌کنند. بازی Monark از استودیو FURYU Corporation عنوانی در همین سبک بوده که روایتی جذاب و پیچیده را در دنیایی وسیع و با الهام از انیمه‌های ژاپنی برای شما آماده کرده است.

داستان بازی در یک آکادمی بزرگ با نام Shin Mikado جریان دارد. رویدادی عجیب پای دنیای متفاوتی به اسم Mist را به این آکادمی باز کرده و تشخیص حقیقت از آن بسیار سخت است. این دنیای مرموز بسیاری از افراد را دیوانه کرده و هرج‌ومرج بزرگی را به وجود آورده است. شما برای نجات دوستان خود باید وارد بعد جدیدی شوید که مملو از موجودات شرور و اهریمنی است، درون این سرزمین نفرین شده، باید روی قدرت‌های ویژه ذهنی خود کار کنید تا بتوانید به هدف نهایی برسید.

مراحل بازی از جذابیت بالایی برخوردار هستند و قدرت شما با افزایش سطح غرور کاراکترتان بیشتر می‌شود. برای این کار باید آزمون‌های روانشناسی بسیاری را داخل بازی از سر بگذرانید. از طرفی می‌توانید قدرت جنون خود را نیز بیشتر کنید و به‌صورت فیزیکی، تأثیر آن را در ضربات و حملات ببینید اما باید مراقب باشید که این جنون شما را به اعماق تاریک و غیرقابل‌بازگشت نبرد. در طول پیشروی خود استادان و دانش آموزان بسیاری را ملاقات می‌کنید که در حل کردن معمای مرموز داستان بازی در آکادمی به شما کمک خواهند کرد.

گیم پلی بازی در دو دنیای واقعی و بعد Mist جریان دارد. هر کدام از این دنیاها به شکلی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند و تمامی کاراکترها شبیه به شخصیت‌های انیمه‌های ژاپنی هستند. مبارزات جذاب با زاویه دوربین سوم شخص، حل کردن معماها و ملاقات با کاراکترهای به‌یادماندنی، از ویژگی‌های بارز بازی Monark است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ The Witcher 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monark با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 64-bit or later
Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650
DirectX: Version 11
Storage: 18 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 64-bit or later
Processor: Intel® Core™ i7-3770 or above
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 18 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Descent into Madness: Jump between exploring the Mist of the real world and fighting within the enigmatic Otherworld. Call upon allies, fight enemies, and unravel the mysteries surrounding your academy. Will you save the world or go mad and destroy yourself?
Into The Mist and Beyond: Dive into a dark realm where reality and the self collide. The mysterious worlds you’ll explore are brought to life in a surreal, dark neo-fantasy style, with intricate character designs and evocative settings.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.