Death-Stranding-Half-Life
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Death Stranding برای PC مشخص شد

یحیی رحیمی 13 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,050 بازدید

استودیو Kojima Productions و شرکت 505 Games بعد از عرضه بازی Death Stranding برای PS4 دست به یکی کردند و عرضه این بازی را برای کامپیوترهای شخصی نیز تایید کردند. این دو استودیو امروز از تاریخ عرضه رسمی بازی Death Stranding برای PC پرده برداشتند.

بازی Death Stranding بالاخره در تاریخ 2 ژوئن 2020 یا 13 خرداد 1399 برای رایانه های شخصی عرضه می شود. اگر به دنبال خرید این بازی هستید باید بگوییم که نگران هیچ گونه انحصار زمانی و این نوع سیاست ها نباشید و می توانید بازی روی هر دو پلتفرم های Steam و Epic Games Store دریافت کنید. انحصار عرضه بازی ها روی فروشگاه Epic Games باعث عصبانیت بسیاری شده بود و خوشبختانه چنین چیزی را شاهد نیستیم.

در مورد نسخه PC بازی باید گفت که فریم ریت بالا و همچنی پشتیبانی از حالت Photo-Mode نیز در نظر گرفته شده است. مشخص نیست که حالت تهیه عکس به نسخه PS4 بازی نیز اضافه شود یا خیر و فعلا اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست. به احتمال زیاد کاربران PS4 نیز این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

جالب است که نسخه PC بازی Death Stranding دارای یک سری محتوای جانبی با تم Hal-Life نیز خواهد بود. در جدیدترین تریلر از بازی، رویدادی از عنوان Half-Life برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و به نظر یک سری آیتم های تزئینی برای شخصیت اصلی بازی به نام Sam اضافه می شود و می توان عینک و کلاه جدیدی را دریافت کرد.

با نگاهی به صفحه استیم بازی در می یابیم که Death Stranding از قفل Denuvo استفاده می کند. این قفل در برابر هکرها استفاده می شود و البته انتقاداتی نیز به آن وارد است و بسیاری باور دارند که فریم ریت بازی را پایین می آورد و سرعت بازی دچار مشکل می شود. به هرحال با عرضه بازی در روز 2 ژوئن یا 13 خرداد، می توانیم خودمان کیفیت بازی را چک کنیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.