man of medan
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های اولیه Man of Medan منتشر شد: وحشت در دل کشتی گم‌شده

یحیی رحیمی 7 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,484 بازدید

سری بازی The Dark Pictures یک سری بسته‌های داستانی ترسناک را ارائه می‌کند و در هرکدام از نسخه‌هایش می‌توانید داستانی بسیار مرموز و البته فوق‌العاده وحشتناک را تجربه کنید. اولین نسخه از این سری به نام Man of Medan عرضه‌شده است و حالا منتقدان نیز بازی را به‌دقت بررسی کرده‌اند و در ادامه بخشی از صحبت‌های آن‌ها را خواهیم خواند.

Man of Medan همانند بازی قدیمی‌تر به نام Until Dawn که انحصاری PS4 بود است و درس‌های زیادی از آن نیز گرفته است. بازی داستان را از دیدگاه شخصیت‌های مختلفی روایت می‌کند و هرکدام از این افراد در یک کشتی گیر افتاده‌اند و برای نجات یافتن از آن دست به هر کاری می‌زنند. همچنین بازی دارای بخش مولتی پلیر است و حتی می‌توان کنار دوست خود نیز آن را بازی کرد. اما سراغ بررسی‌های بازی برویم:

IGN – نمره 7 از 10

Man of Medan

Man of Medan آن افسون خودمانی نسخه Until Dawn را به همراه ندارد اما هنوز هم یک تجربه ترسناک فوق‌العاده را ارائه می‌دهد که تصمیمات شما تأثیر زیادی روی عملکردتان خواهد داشت و همه‌چیز به هم دیگر متصل است. اگر بتوانید از آن شروع کند و خسته‌کننده‌اش رد شوید، بازی به همراه دوستتان و در حالت Co-Op بی‌نظیر خواهد بود و می‌توانید خط داستانی‌های مختلفی را باهم تجربه کنید.

GameSpot – نمره 6 از 10

Man of Medan یک داستان ضعیف را روایت می‌کند و البته که بخش Co-Op آن کمی این موضوع را پوشش می‌دهد و آنجا می‌توانید داستانی که خودتان مدنظر دارید را بسازید. اگر بتوانید با فرد دیگری که بازی را دارد، شروع به رد کردن مراحل کنید، قطعاً هیجان بیشتری تجربه خواهید کرد. اما اگر دنبال تجربه تک نفره همانند بازی Until Dawn هستید، باید بگویم که بازی شمارا ناامید خواهد کرد. واقعاً بخش داستانی ناامیدکننده است. Man of Medan قطعاً موفقیت بزرگی برای سری جدید Dark Pictures Anthology محسوب می‌شود اما به‌عنوان اولین قسمت از بازی، هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد.

Destructoid – نمره 7 از 10

Man of Medan

بخش 5 نفره بازی که می‌شود کنار افراد دیگر آن را تجربه کرد فوق‌العاده بود و تقریباً چندین ساعت من را درگیر خود کرد اما داستان آن حس نیاز به تصمیم‌گیری و حالت اورژانسی نداشت و بسیاری از اتفاقات نیز منطقی نبودند و به‌طورکلی بازی آن‌قدر هم ترسناک نبود. استودیو Supermassive Games نشان داد که می‌تواند با بودجه کم نیز بازی فوق‌العاده‌ای بسازد و امیدواریم که بازی جدیدی از این فرانچایز ساخته شود و من منتظر آن هستم.
می‌توانید امتیازهای بازی را نیز در زیر مشاهده کنید.

Eurogamer – An undersized but accomplished naval horror story
USgamer – 3/5
IGN – 7
Gamespot – 6
GamesBeat – 88/100
Xbox Achievements – 40%
Heavy – 8
Destructoid – 7
CGMagazine – 5.5
Press Start – 8
COGconnected – 90/100
Shacknews – 6
Stevivor – 6.5
RPG Site – 7
TrustedReviews – 3.5/5
Hobby Consolas [Spanish] – 84/100
Gameblog [French] – 8
Boomstick Gaming [Video] – 7.6

man of medan meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.