Session
یحیی رحیمی

عرضه نسخه Xbox One بازی Session به بهار 2020 موکول شد

یحیی رحیمی 1 اسفند 1398 بدون دیدگاه
336 بازدید

بازی شبیه ساز اسکیت برد به نام Session چند وقتی است در دست ساخت است و امروز اعلام شده است که تاریخ عرضه نسخه Xbox One آن به بهار سال 2020 موکول شده است.

این خبر در توییت اخیر استودیو crea-ture Studios بیان شده است و حالا می دانیم که تاریخ عرضه بازی به بهار امسال منتقل شده است. جدا از این استودیو Illogika که در مونترئال قرار دارد به عنوان یاری رسان در پورت نسخه کنسول بازی به کار گرفته شده است و این در حالی است که خود crea-ture Studios به آپدیت نسخه PC بازی ادامه خواهد داد.

در متن توییت بیان شده است که به دلیل سرعت بخشیدن به روند توسعه بازی، از استودیو Illogika برای کمک استفاده شده است و این تیم روی پورت بازی برای کنسول کار خواهد کرد و به همین دلیل زمان عرضه قطعی بازی معلوم شده است و در بهار 2020 شاهد انتشار بازی Session برای Xbox خواهیم بود. این در حالی است که استودیوی اصلی روی توسعه بیلدهای جدید برای PC کار خواهد کرد.

استودیو crea-ture Studios چند روز از انتشار خبرهای جدیدی پیرامون بازی Session گفته بود و به نظر می رسد که این خبر همین به تاخیر افتادن عرضه بازی باشد. به هرحال ممکن است این خبری نباشد که شما انتظارش را می کشیدید اما خوشبختانه بهار 2020 زمان قطعی انتشار بازی است و دیگر شاهد تاخیر دوباره نخواهیم بود.

نسخه PC بازی Session در بخش دسترسی اولیه فروشگاه استیم قرار دارد و جدیدا نیز یک آپدیت بزرگ برای آن منتشر شده است و یک مرحله جدید و قابلیت های دیگری به آن اضافه شده اند. بازی Session از دل کیک استارتر شروع شد و هدف اصلی آن نیز ارایه یک تجربه کاملا واقعی از اسکیت برد و همچنین هیجان این ورزش جذاب است. بازی های زیادی در بهار عرضه خواهند شد و باید دید این یکی چه زمانی منتشر می شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.